Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T30] Brak przyspieszenia i kopci na czarno


Keagen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiina turbina, sprawdze uszczelki bo widac ze od niej wszystko sie zaczyna

Wirnik ciasny i kreci

Czyli turbo do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina się obraca? Z jakim oporem? Luzy wzdłużne i poprzeczne jakie?

Nie zrobiłeś próby jak wyżej pisano.

Turbo sam nie naprawisz. Do tego trzeba "chirurga".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probe zrobiłem, wirnik kreci i sztywno jest osadzony, zadnych luzów. Myslalem o uszczelkach ze wzgledu na to ze olej w niej jest, stad pomysł na wymiane uszczelek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie te uszczelki?

Podaj link.

Jak cieknie turbina to sam nic nie zrobisz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki do Dci a u Ciebie jest Di, czyli turbina bez zmiennej geometrii.

Masz gruszkę od VNT?

Może inaczej, miedzy turbo a intercoolerem na wężu masz metalowa puszkę, coś w rodzaju filtra?

Turbinę regeneruje się w zakładzie który się tym specjalizuje.

Wymiana łożysk i uszczelniaczy w turbo to wyższa szkoła jazdy.

Potrzebny jest sprzęt i fachowa ręka do tego, a nie wystarczy wymienić uszczelki łączące turbinę z przewodami powietrznymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vnt nie mam, wyglada na to ze tysiac peknie na nowa turbine?

Więc właśnie szukaj pod tym kątem, byś nie kupił czegoś co nie pasuje ;)

Albo oddaj do regeneracji. Turbina bez VNT jest mniej skomplikowana, będzie pewnie taniej.

Wydatek 600~800 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie.

Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne?

 

EGR może się nie domykać sprawdzałeś to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeswit nie jest zmniejszony ale na poczatku byl mół, potem sadza, nie mialem srodka do czyszczenia wiec to co moglem wyciagnalem odkurzaczem wodnym

Egr byl wymieniany przez mechanika, uzywka. Powiedzial ze domyka

Egr byl wymieniany przez mechanika, uzywka. Powiedzial ze domyka

Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie.

Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne?

 

EGR może się nie domykać sprawdzałeś to?

Jak sprawdzić czy egr jest naprawde ok, czy oczyszczenie go wystarczy zeby mieć pewność? Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia go przed oczyszczeniem czy dziala?

Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie.

Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne?

 

EGR może się nie domykać sprawdzałeś to?

Jutro czyszcze Ic, dam znac co wyszlo bo nie chce mi sie wierzyc ze to egr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a wczoraj kolega miał podobny przypadek tylko w Cadilac BLS w dieslu.

Było OK, a nagle lipa, brak przyśpieszenia.

Turbo rozwalone i nowe pomogło tylko na chwilę (w takim stanie dostał auto).

Zadymione wszystko w około turbo, kupa sadzy w dolocie i wydechu, brak mocy itd.

 

Okazało się, że filtr cząstek stałych jest tak zawalony że wydech jest zapchany.

Demontaż wydechu, wyjęcie (na chwilę filtra cząstek) i auto jak nie to samo, szybkie, mocne itd.

 

Zobacz czy u Ciebie problemem nie jest wydech.

 

Zdejmij wydech za turbo i karnij się jakieś małe kółko, jak będzie lepiej to szukaj po wydechu (tłumiki i/lib filtr jak masz). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyscilem IC, przeciekow nie zauwazylem ale czarna maź wyplynela, teraz sie suszy i jutro zobacze ci bedzie, czy to normalne ze taka czarnula wyplywa?

Pomimo wyczyszczenia dlawi sie, cholercia chyba musze go odstawic bo sam juz nie wiem co moge zrobic

Forumowicze wyjasnijcie mi bo glowa mnie juz boli. Otoz doszedlem do pewnych spostrzezen:

1. Na niskich obrotach sobie klekocze i jak wejdzie powyzej 2 tys przestaje i co najwazniejsze NIE kopci

2. Praca na wyzszych obrotach czasem jest nie równa ale za to jak w środku jest cichutko az mili

Co zrobilem ze odczuwam zmiany sprzed ciaglego dymienia i klekotania?

1. Wyczyscilem kolektor

2. Wyczyscilem IC

3. Wyczyscilem przeplywomierz

Jest lepiej tylko DLACZEGO

1. Kopci na wolnych obrotach

2. Jak przestanie klekotac to nie kopci jest cichy i zaznaczm nie mam absolutnie zadnych problemow z odpalaniem czy falowaniem na niskich obrotach.

Czy to moze powodowac

1. Egr - mize syf ale elektrycznie jest do d...

2. Napinacz od vacum

 

Prosze o ppinie wasze

Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie.

Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne?

 

EGR może się nie domykać sprawdzałeś to?

Wyczyscilem IC, przeciekow nie zauwazylem ale czarna maź wyplynela, teraz sie suszy i jutro zobacze ci bedzie, czy to normalne ze taka czarnula wyplywa?

Pomimo wyczyszczenia dlawi sie, cholercia chyba musze go odstawic bo sam juz nie wiem co moge zrobic

Forumowicze wyjasnijcie mi bo glowa mnie juz boli. Otoz doszedlem do pewnych spostrzezen:

1. Na niskich obrotach sobie klekocze i jak wejdzie powyzej 2 tys przestaje i co najwazniejsze NIE kopci

2. Praca na wyzszych obrotach czasem jest nie równa ale za to jak w środku jest cichutko az mili

Co zrobilem ze odczuwam zmiany sprzed ciaglego dymienia i klekotania?

1. Wyczyscilem kolektor

2. Wyczyscilem IC

3. Wyczyscilem przeplywomierz

Jest lepiej tylko DLACZEGO

1. Kopci na wolnych obrotach

2. Jak przestanie klekotac to nie kopci jest cichy i zaznaczm nie mam absolutnie zadnych problemow z odpalaniem czy falowaniem na niskich obrotach.

Czy to moze powodowac

1. Egr - mize syf ale elektrycznie jest do d...

2. Napinacz od vacum

 

Prosze o ppinie wasze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...