Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Wiina turbina, sprawdze uszczelki bo widac ze od niej wszystko sie zaczyna Wirnik ciasny i kreci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Wiina turbina, sprawdze uszczelki bo widac ze od niej wszystko sie zaczyna Wirnik ciasny i kreci Czyli turbo do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Myslisz ze wymiana uszcElek pomoze? Znalazlem na necie komplet za ok 150 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Turbina się obraca? Z jakim oporem? Luzy wzdłużne i poprzeczne jakie? Nie zrobiłeś próby jak wyżej pisano. Turbo sam nie naprawisz. Do tego trzeba "chirurga". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Probe zrobiłem, wirnik kreci i sztywno jest osadzony, zadnych luzów. Myslalem o uszczelkach ze wzgledu na to ze olej w niej jest, stad pomysł na wymiane uszczelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Ale jakie te uszczelki? Podaj link. Jak cieknie turbina to sam nic nie zrobisz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 http://allegro.pl/zestaw-uszczelek-turbiny-nissan-x-trail-2-2-dci-i6065760530.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Uszczelki do Dci a u Ciebie jest Di, czyli turbina bez zmiennej geometrii. Masz gruszkę od VNT? Może inaczej, miedzy turbo a intercoolerem na wężu masz metalowa puszkę, coś w rodzaju filtra? Turbinę regeneruje się w zakładzie który się tym specjalizuje. Wymiana łożysk i uszczelniaczy w turbo to wyższa szkoła jazdy. Potrzebny jest sprzęt i fachowa ręka do tego, a nie wystarczy wymienić uszczelki łączące turbinę z przewodami powietrznymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Vnt nie mam, wyglada na to ze tysiac peknie na nowa turbine? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Vnt nie mam, wyglada na to ze tysiac peknie na nowa turbine? Więc właśnie szukaj pod tym kątem, byś nie kupił czegoś co nie pasuje Albo oddaj do regeneracji. Turbina bez VNT jest mniej skomplikowana, będzie pewnie taniej. Wydatek 600~800 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Dzieki za wszystki, dobrej nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie. Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne? EGR może się nie domykać sprawdzałeś to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Przeswit nie jest zmniejszony ale na poczatku byl mół, potem sadza, nie mialem srodka do czyszczenia wiec to co moglem wyciagnalem odkurzaczem wodnym Egr byl wymieniany przez mechanika, uzywka. Powiedzial ze domyka Egr byl wymieniany przez mechanika, uzywka. Powiedzial ze domyka Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie. Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne? EGR może się nie domykać sprawdzałeś to? Jak sprawdzić czy egr jest naprawde ok, czy oczyszczenie go wystarczy zeby mieć pewność? Czy jest jakas mozliwosc sprawdzenia go przed oczyszczeniem czy dziala? Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie. Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne? EGR może się nie domykać sprawdzałeś to? Jutro czyszcze Ic, dam znac co wyszlo bo nie chce mi sie wierzyc ze to egr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 hmm a wczoraj kolega miał podobny przypadek tylko w Cadilac BLS w dieslu. Było OK, a nagle lipa, brak przyśpieszenia. Turbo rozwalone i nowe pomogło tylko na chwilę (w takim stanie dostał auto). Zadymione wszystko w około turbo, kupa sadzy w dolocie i wydechu, brak mocy itd. Okazało się, że filtr cząstek stałych jest tak zawalony że wydech jest zapchany. Demontaż wydechu, wyjęcie (na chwilę filtra cząstek) i auto jak nie to samo, szybkie, mocne itd. Zobacz czy u Ciebie problemem nie jest wydech. Zdejmij wydech za turbo i karnij się jakieś małe kółko, jak będzie lepiej to szukaj po wydechu (tłumiki i/lib filtr jak masz). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keagen Opublikowano 6 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Wyczyscilem IC, przeciekow nie zauwazylem ale czarna maź wyplynela, teraz sie suszy i jutro zobacze ci bedzie, czy to normalne ze taka czarnula wyplywa? Pomimo wyczyszczenia dlawi sie, cholercia chyba musze go odstawic bo sam juz nie wiem co moge zrobic Forumowicze wyjasnijcie mi bo glowa mnie juz boli. Otoz doszedlem do pewnych spostrzezen: 1. Na niskich obrotach sobie klekocze i jak wejdzie powyzej 2 tys przestaje i co najwazniejsze NIE kopci 2. Praca na wyzszych obrotach czasem jest nie równa ale za to jak w środku jest cichutko az mili Co zrobilem ze odczuwam zmiany sprzed ciaglego dymienia i klekotania? 1. Wyczyscilem kolektor 2. Wyczyscilem IC 3. Wyczyscilem przeplywomierz Jest lepiej tylko DLACZEGO 1. Kopci na wolnych obrotach 2. Jak przestanie klekotac to nie kopci jest cichy i zaznaczm nie mam absolutnie zadnych problemow z odpalaniem czy falowaniem na niskich obrotach. Czy to moze powodowac 1. Egr - mize syf ale elektrycznie jest do d... 2. Napinacz od vacum Prosze o ppinie wasze Z tego co piszesz to turbo jest Ok, szukaj dalej. Olej w dolocie to norma i jak by uszczelnienia w turbo puściły to pisałbyś o wymianie silnika a nie o dymie. Pisałeś coś sadzy - ile tego jest? Światło przewodu Jest zmniejszone? Czy to tylko powierzchowne? EGR może się nie domykać sprawdzałeś to? Wyczyscilem IC, przeciekow nie zauwazylem ale czarna maź wyplynela, teraz sie suszy i jutro zobacze ci bedzie, czy to normalne ze taka czarnula wyplywa? Pomimo wyczyszczenia dlawi sie, cholercia chyba musze go odstawic bo sam juz nie wiem co moge zrobic Forumowicze wyjasnijcie mi bo glowa mnie juz boli. Otoz doszedlem do pewnych spostrzezen: 1. Na niskich obrotach sobie klekocze i jak wejdzie powyzej 2 tys przestaje i co najwazniejsze NIE kopci 2. Praca na wyzszych obrotach czasem jest nie równa ale za to jak w środku jest cichutko az mili Co zrobilem ze odczuwam zmiany sprzed ciaglego dymienia i klekotania? 1. Wyczyscilem kolektor 2. Wyczyscilem IC 3. Wyczyscilem przeplywomierz Jest lepiej tylko DLACZEGO 1. Kopci na wolnych obrotach 2. Jak przestanie klekotac to nie kopci jest cichy i zaznaczm nie mam absolutnie zadnych problemow z odpalaniem czy falowaniem na niskich obrotach. Czy to moze powodowac 1. Egr - mize syf ale elektrycznie jest do d... 2. Napinacz od vacum Prosze o ppinie wasze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.