Mefisto Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Witam mam problem z swoją zetą, mianowicie na zimnym silniku auto jedzie ale bardzo słabo po przejechaniu 1 km jak już trochę sie zagrzeje moc wraca ale to nie wszystko. pozniej moc jest tylko do 4k rpm potem przyszpiesza ale jak by miał 60 koni a nie 280. zmiana biegu i znowu moc wraca, czasami zdarzy sie ze pojdzie do odciny pełną mocą, ale to powiedzmy raz na 3 razy. błędów w kompie nie ma zadnych podmianka przepływki z innego zetora nie pomogła, reset ecu róznież nic nie daje. Dzieje sie to samo na pb jak i na lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Jakby tryb awaryjny ? Zacząłbym od przepływomierza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 (edytowane) Jakby tryb awaryjny ? Zacząłbym od przepływomierza... tryb awaryjny chyba odcina paliwo przy 4k a tu idzie dalej ale tak jakby z 1/5 mocy. I tak jak napisałem mam 2 sprawną zete na podmianki i przepływke juz podmieniałem bez zmian. Jakieś inne pomysły ? Dziś cały dzień jeździłem na pb98 i dużo rzadziej się to dzieje. Kurde jakieś pomysły? Edytowane 22 Sierpnia 2017 przez Mefisto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 zalej v-power 100...jak nadal źle to aral 102...jak dalej źle to ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopos Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Na moje oko to bym wyjął i przemył dokładnie naftą przepustnicę i zobaczył czy to coś da i sprawdził na klapkach czy nie ma obluzowania i czy chodzą swobodnie (otwierają i zamykają) bo to jest jedna z najgorszych wad samochodu, która nie występuje stale, tylko raz na jakiś czas, ale od czegoś trzeba zacząć. Świeczki masz dobre świeże założone ? Kable zapłonowe ? jak masz podtlenek LPG to mogło gniazda powypalać dlatego też bym rzucił okiem na świece i kable. To tak na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Na moje oko to bym wyjął i przemył dokładnie naftą przepustnicę i zobaczył czy to coś da i sprawdził na klapkach czy nie ma obluzowania i czy chodzą swobodnie (otwierają i zamykają) bo to jest jedna z najgorszych wad samochodu, która nie występuje stale, tylko raz na jakiś czas, ale od czegoś trzeba zacząć. Świeczki masz dobre świeże założone ? Kable zapłonowe ? jak masz podtlenek LPG to mogło gniazda powypalać dlatego też bym rzucił okiem na świece i kable. To tak na początek. kable WN w 350z ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 ja bym zaczą od wyminy świec i sprawdzeniu cewek zapłonowych z nie wywala ci żadnego błędu? MI kiedyś padła jedna świeca i też były cyrki więc bym może tu zaczą szukać problemu aaaa i kupić trzeba tylko i wyłącznie orginalne platynowe świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 ja bym zaczą od wyminy świec i sprawdzeniu cewek zapłonowych z nie wywala ci żadnego błędu? MI kiedyś padła jedna świeca i też były cyrki więc bym może tu zaczą szukać problemu aaaa i kupić trzeba tylko i wyłącznie orginalne platynowe świece Oryginalne czyli jakie? Pytam, ponieważ mi po numerze nadwozia wyszukali irydowe NGK 4469 LFR5AIX-11 oraz platynowe NGK 6240 PLFR5A-11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) ja bym zaczą od wyminy świec i sprawdzeniu cewek zapłonowych z nie wywala ci żadnego błędu? MI kiedyś padła jedna świeca i też były cyrki więc bym może tu zaczą szukać problemu aaaa i kupić trzeba tylko i wyłącznie orginalne platynowe świece Jarku tu bez zadnej wrednosci itd Zalozylem irydy NGK dokladnie ta sama specyfikacja co oryginal smiga super odpala itd Daj znac o co chodzi Edytowane 24 Sierpnia 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 o nic nie chodzi , poprostu seryjne są optymalne pewnie i na świeczkach z poloneza seryjna zetka by pojechała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefisto Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 swiece po katalogu dobrane jak powinny być z 3 mech temu, wtedy tez przy okazji przeczysciłem przepustnice, błędów dalej brak na kompie. Chyba zacznę rozbierać po prostu po kolei silnik, może znajde coś ciekawego, ciekawe jest to ze na pb teraz na 10 razy 8 razy pojdzie do odcięcia, a na lpg dużo cześciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szopos Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 kable WN w 350z ? Oczywiscie mi o cewki chodzilo, z rozpedu o kablach napisalem Jeszcze jest jedna rzecz ktora nie wiem czy wystepuje w 350-kach, ale jesli wystepuje to moze byc powodem rowniez chodzi mi o silniczek krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.