najko Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Witam, Primera 2003, 1.8. Auto nie pali na drugi gar (stojac przodem do samochodu), zalozone sa nowe swiece, zmienialem kolejnosc cewek (zalozylem ta trzecia cewke w miejsce drugiej i wciaz jest ten sam problem). Wiem, ze problem byl katowany setki razy na forum, ale na prawde nie mam juz pomyslu co moge sprawdzic (zrobic) Pozdrawiam Swieca na niedzialajacym garze byla czarna, okopcona, sucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 mam identyczny problem z moim nissanem.Obstawiam elektrykę. Jak narazie szukamy . Jesli się uda znalezc to powiem co i jak. Umnie trzęsie autem i wypada zapłon tylko na jednym cylindrze ii wywala błąd czujnika położenia wału korbowego.Zacząłem od sprawdzenia mas w całym aucie i ewentualnie poprowadzenia nowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najko Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 daj znac jak cos znajdziesz, ja wykluczylem wtryski, swiece, cewke. Nie jestem pewny, ale wydaje mi sie, ze jak przygazuje to ten cylinder zaczyna dzialac bo gdy odlaczam wtyczke podczas gazowania, slychac roznice w chodzie silnika, masy sprawdzalem, na pewno nie wszystkie ale te ktore latwo znalazlem, odkrecilem, poczyscilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Jeśli elektryka u mnie okaże się dobra to biorę się za rozrząd bo kompresja u mnie jest na wszystkich cylindrach 12 bar. Jezeli wywali ci błąd na kompie czujnik położenia wału korbowego to zanim go zmienisz przeczyśc go. Jeżeli jednak okaże on się do wymiany to gośc na alegro ma oryginalny nissanowski za 200 zł. W zamienniki nie radzę się bawic bo poprostu czasem sie nie sprawdzaja i trzeba wydac kase dwa razy.Czasmi przy tym błedzie okazuje się że jednak trzeba robic rozrząd. Oby u ciebie tak nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najko Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Sprawdze jaki to jest blad jak tylko dorwe sie do jakiegos komputera, martwi mnie tylko to ze pali na 3 gary, a przy gazowaniu prawdopodobnie na 4.... tak jak by nie bylo szczelnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Zrób tez pomiar kompresji na cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najko Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Panowie dziwna sprawa... były błędy p0302 p0300 oraz p0102. skasowalem je ale problem był dalej, patrzyłem z nerwami na to auto i zobaczyłem że cewki są różne, tzn 2 rodzaje, 2 różne oznaczenia po 2 sztuki, zacząłem zamieniać te cewki i bingo, auto zaczęło chodzić równo i da się jeździć , obory są na poziomie 800-830 rpm Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.