wojtasZzz Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Czy wymienia sie pasek rozdazy w 350z silnik de,jesli tak to co ile km a jesli nie to dlaczego ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 W zetce rozrząd jest na łańcuchu, a nie na pasku. w seryjnych silnikach nie wymaga wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasZzz Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2017 Dzieki za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandinho Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Pasek czego ? "rozdazy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Tak jak remontuje/upgraduje te silniki to w zależności od stylu jazdy ale już przy 100tys km zdarza sie ze wymagaja wymiany. Ostatnio w przypadlu HR jak robilem magistrale olejowa to wlecial nowy główny lancuch był już mocno rozciagniety na napinaczu zostaly tylko 3 zabki do konca jego skali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 A w zetce tak jak to bywa czasem w innych samochodach jazda na zbyt niskich obrotach przy wysokich biegach nie pieprzy łańcucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Wysokie obroty najbardziej przyspieszaja jego zużycie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 No tak, ale przy zbyt niskich obrotach wiele rzeczy dostaje po d*pie, między innymi łańcuch też, czyż nie jest tak? Nie wiem dla mnie normalna jazda to zmiany biegów między 3 a 4 tys rpm, staram się nie schodzić poniżej 3k( nie mówię tu o zimnym silniku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 w zetce przy ok 2-2,5 tyś to nawet jakoś tak dziwnie biegi wchodzą - przynajmniej takie jest moje odczucie. O wiele płynniej wchodzą właśnie od 3 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucharo Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 to prawda, męczy się ten samochód na niskich obrotach.. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Zaprojektowane sa na miodzik w zakresie 5-7rpm! HR w kazdym razie. A jak sie pokombinuje to do samego konca jest git. A ten pierwszy post i temat to trollownia. No ale co ja twam wiem, modzi i admini sa od tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.