Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pasek rozrządu 350z wymieniacie?


wojtasZzz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W zetce rozrząd jest na łańcuchu, a nie na pasku. w seryjnych silnikach nie wymaga wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak jak remontuje/upgraduje te silniki to w zależności od stylu jazdy ale już przy 100tys km zdarza sie ze wymagaja wymiany.

Ostatnio w przypadlu HR jak robilem magistrale olejowa to wlecial nowy główny lancuch był już mocno rozciagniety na napinaczu zostaly tylko 3 zabki do konca jego skali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale przy zbyt niskich obrotach wiele rzeczy dostaje po d*pie, między innymi łańcuch też, czyż nie jest tak? Nie wiem dla mnie normalna jazda to zmiany biegów między 3 a 4 tys rpm, staram się nie schodzić poniżej 3k( nie mówię tu o zimnym silniku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zetce przy ok 2-2,5 tyś to nawet jakoś tak dziwnie biegi wchodzą - przynajmniej takie jest moje odczucie. O wiele płynniej wchodzą właśnie od 3 tyś 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaprojektowane sa na miodzik w zakresie 5-7rpm! HR w kazdym razie. A jak sie pokombinuje to do samego konca jest git. 

A ten pierwszy post i temat to trollownia. No ale co ja twam wiem, modzi i admini sa od tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...