MASAWPR Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Witam. Z góry mówię, że jestem "zielony" jeżeli chodzi o mechanike. Mam pytanie o wężyki(odmy?) które są pod przepustnicą i wycieka z nich zielonkawy płyn.? czy tak powinno być?. Zaczęło mi przeciekac z tego miejsca jakies patenty na połączenia tych elementów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 to jest grzanie przepustnicy a nie odma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASAWPR Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 dzieki za odpowiedź czyli dobrze, że znajduje się tam płyn? a jakiś patent na szczelne połączenie elementów przez które przecieka? silikon będzie okej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 zmienić opaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASAWPR Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Wiesz co ale tam jest fabryczna na stałe.Dlatego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 a to jak rozkręciłeś to teraz tytko wymiana tej uszczelki lub silikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASAWPR Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 dzięki jeszcze zapytam. normalne, że z tych wężyów tak leci jak się je odkreci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...