SebastianW37 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam forumowiczów Jestem pierwszy raz na tym forum ale muszę przyznać kopalnia wiedzy Do rzeczy Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem Juke 1,5DCI 2011r mam problem z inteligentnym kluczykiem od jakiegoś czasu zapala mi się żółta kontrolka "key" i auto moge zgasić po trzecim naciśnięciu przycisku start-stop przyciski w klamkach też nie reagują, wymieniłem baterie w pilocie jak było napisane w jednym z postów i dalej to samo, może to wina słabego akumulatora? może lepsze baterie do pilota? macie jakieś sugestie. Jako świeżak na forum przepraszam za ewentualne błędy. Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez SebastianW37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Syt na obu kluczykach taka sama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianW37 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Nie bardzo rozumiem co to takiego "syt" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorider Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Syt to pewnie skrót od "sytuacja". Zobacz w instrukcji obsługi na stronie 3-17, tam są opisane trzy stany tej kontrolki (nie mam pewności, czy Twój problem to przypadek trzeci). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hcl Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Mi zapala się kontrolka key jak odpalę autko i odchodzę z kluczykiem od autka a ono sobie pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianW37 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Na obu kluczykach to samo się dzieje a kontrolka zapala się podczas jazdy Syt to pewnie skrót od "sytuacja". Zobacz w instrukcji obsługi na stronie 3-17, tam są opisane trzy stany tej kontrolki (nie mam pewności, czy Twój problem to przypadek trzeci). Niestety tez tak myślę, ale może ktoś widział taki przypadek i może wie jak temu zaradzić ewentualnie co wymienić do najbliższego serwisu nissana mam ok 50 km i chciałbym sie upewnić zanim tam zawitam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamer Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Już to pisałem w innym wątku: trzeba zacząć od wymiany baterii na świeże i markowe. U mnie "nowe" baterie pomogły może na tydzień i myślałem, że jest jakaś awaria kluczyków lub samochodu. Włożenie porządnych baterii rozwiązało problem na długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianW37 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Dzięki, czytałem ten post, wymieniałem baterie ale kupie markowe i sprawdze . Tylko nurtuje mnie jedna rzecz ponieważ czytałem w instrukcji że to może być wina elektronicznej blokady kierownicy a widac że ktoś ewidentnie wcześniej ( przed zakupem) grzebał przy kolumnie kierowniczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Dzięki, czytałem ten post, wymieniałem baterie ale kupie markowe i sprawdze . Tylko nurtuje mnie jedna rzecz ponieważ czytałem w instrukcji że to może być wina elektronicznej blokady kierownicy a widac że ktoś ewidentnie wcześniej ( przed zakupem) grzebał przy kolumnie kierowniczej. Niestety mnie też tak się zdarza, przyczyną jest słaba bateria w kluczyku przynajmniej tak twierdzi serwis ale chyba nie do końca bo instrukcja mówi że w tym wypadku powinna się palić na zielono.. Po pierwszym razie ok. 2 lat po zakupie wymieniłem baterię w kluczyku ale wtedy pamiętam powtórzyło się po ok miesiącu więc z baterią nie było to związane- sprawdziłem napięcie baterii i było ok. Radzę sobie z tym na spokojnie gasząc autko na hamulcu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok. Kiedyś występowało to średnio raz na pół roku- teraz częściej nawet dziś. Pewnie związane jest to z zakłóceniami zbieranymi z anteny pod tunelem. Nie bardzo chce mi się zgłaszać do serwisu - ze względu na częstotliwość występowania nie przeszkadza mi to specjalnie. Za pierwszym razem trochę spanikowałem jak nie mogłem wyłączyć silnika- teraz czekam spokojnie do pierwszych świateł- gaszę silnik i po problemie. Może ktoś z forum miał podobnie i sobie z tym poradził- chętnie poczytam i też naprawię. Pozdrawiam Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez krzycho59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianW37 Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Oddałem dzisiaj auto do znajomego mechanika na wymiane filtrów i oleju, on lubi takie "zagadki" to zerknie jak coś zdjagnozuje to dam znać. Witam dawno mnie tu nie było problem rozwiązałem, znalazlem na agnielskim forum poprostu trzeba zdjąć noge z pedału sprzęgła bo tam jest czujnik, który wywala błąd. Jak komuś pomogłem to stawia piwko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.