Gość nismo Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam forumowiczów. W temacie opisze krok po kroczku cały generalny remont silnika QG18DE w nissanie p12 - ceny za poszczególne elementy jak również stopień ich zużycia. W środę motor będzie rozbierany i wtedy napisze coś więcej. Na ta chwilę nissan ma najechane 317 tys i ciśnienie na każdym cylindrze to około6 bar.Chodzi jak rozrzutnik do gnoju. Wlatują nowe tłoki Kolbenschmidt z pierścieniami , nowy oryginalny rozrząd z 3 kołami głowica do regeneracji i planowania, szklanki nowe. Płaszczyzny cylindrów maja wymiar i sa bez rys. To tyle narazie. Zmiana decyzji odnosnie cylindrów i tłoków cylindry bedą szlifowane i tłok i pierscienie idzie nadwymiarowy, ponieważ pomimo braku rys na cylindrze pomiary wykazały że są miejsca w których cylinder uległ jak wyślizganiu jak to nazwał mechanik. Zaznaczam że gdyby nie pomiary to dałbym sobie rekę obciąć, że cylindry są ok. Widocznie pierścienie potrafią spolerować lub wyszlifować albo wyslizgac cylinder tak że wygląda jak lustro a w rzeczywistości jest zniszczony.Pomiary wykazały znaczne odchyłki I tu prosze forumowiczów o pomoc , poniewaz nie mogę znalezć nadwymiarowych tłoków na pierwszy szlif.Ktoś co wie gdzie moge kupić? Edytowane 31 Sierpnia 2017 przez nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Dobry temat , co prawda nie posiadam 1.8 ale z ciekawosci sam bede sledzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Również będę śledził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dados32 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Akurat mam ten sam silnik i przebieg 326kkm także się przyda :-D Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Witam jak obiecałem tak tez robię, Głowica zwalona rozrząd też -był rozciągnięty ,miska olejowa zwalona, tłoki wywalone ,pierścienie zapieczone . Kanały olejowe niedrożne. Teraz próbuje dodać zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Nismo wrzucaj foto i opisy w pierwszym poscie (edytuj),bedzie porzadek bez mieszania z postami naszymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Coś nie moge dodać tych zdjęć.Ktos poradzi jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figer Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Naciskasz na dole po prawej stronie "WIĘCEJ OPCJI" i masz między innymi możliwość dodawania załączników Zważywszy, że sprzedałem ostatnio Almerę 1.8 16v z prawdziwym przebiegiem 146 tys za 2,5 tys - tak myślę, że taki gruby remont nie jest moim zdaniem opłacalny. No ale obserwujemy temat i zobaczymy. Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez figer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Naciskasz na dole po prawej stronie "WIĘCEJ OPCJI" i masz między innymi możliwość dodawania załączników Zważywszy, że sprzedałem ostatnio Almerę 1.8 16v z prawdziwym przebiegiem 146 tys za 2,5 tys - tak myślę, że taki gruby remont nie jest moim zdaniem opłacalny. No ale obserwujemy temat i zobaczymy. Ja nie rozpatruje tego w kwestii opłcalności. koszt to drugorzędna sprawa. Ważniejsze jest dla mnie to czym chcę jezdzic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Gdzie te fotki nismo? W pierwszym poście nic nie ma poza jakimiś cyframi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 jak cyfry jak ja widze fotki. No co ty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Ani na kompie ani na tel nie ma fotek. O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Ani na kompie ani na tel nie ma fotek. O nie potrafię chyba dodac tych zdjęć, jak widac dla niektórychjest to p[oprostu zbyt skomplikowane napisz proszę jak to zrobic, ale wytłumacz jak krowie na polu to może jakoś dodam te fotki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Post nr 9 w tym temacie. Jest napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Witam forumowiczów. W temacie opisze krok po kroczku cały generalny remont silnika QG18DE w nissanie p12 - ceny za poszczególne elementy jak również stopień ich zużycia. W środę motor będzie rozbierany i wtedy napisze coś więcej. Na ta chwilę nissan ma najechane 317 tys i ciśnienie na każdym cylindrze to około6 bar.Chodzi jak rozrzutnik do gnoju. Wlatują nowe tłoki Kolbenschmidt z pierścieniami , nowy oryginalny rozrząd z 3 kołami głowica do regeneracji i planowania, szklanki nowe. Płaszczyzny cylindrów maja wymiar i sa bez rys. To tyle narazie. Zmiana decyzji odnosnie cylindrów i tłoków cylindry bedą szlifowane i tłok i pierscienie idzie nadwymiarowy, ponieważ pomimo braku rys na cylindrze pomiary wykazały że są miejsca w których cylinder uległ jak wyślizganiu jak to nazwał mechanik. Zaznaczam że gdyby nie pomiary to dałbym sobie rekę obciąć, że cylindry są ok. Widocznie pierścienie potrafią spolerować lub wyszlifować albo wyslizgac cylinder tak że wygląda jak lustro a w rzeczywistości jest zniszczony.Pomiary wykazały znaczne odchyłki I tu prosze forumowiczów o pomoc , poniewaz nie mogę znalezć nadwymiarowych tłoków na pierwszy szlif.Ktoś co wie gdzie moge kupić? nowe wzmocnienie pasa przedniego wleciało. stare było zgnite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandex Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Ja robiłem remont silnika w styczniu (bral sporo oleju) nowe tloki, pierścienie, nowa uszczelka glowicy, planowanie robienie glowicy, nowe zawory, nowa miska olejowa, nowe filtry, olej swiece z robota 3700zl chodzi super nie bierze grama oleju. Teraz w wakacje zmiana oleju, wymiana belki chlodnicy, nowa piasta, nowe tarcze i klocki tym, nowe paski wieloklinowe, nowy zacisk z tylu, konserwacja podwozia łącznie 2700zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 czy naprawdę warto dokładać prawie 7 tys. do auta wartego nie wiele więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 czy naprawdę warto dokładać prawie 7 tys. do auta wartego nie wiele więcej? CZy warto? Zle zadałeś pytanie. Pytanie powinno brzmieć- dlaczego remontuje a nie kupuje 2 czy trzy latka. no i po remoncie . ależ pieknie chodzi.. Wrażenia po remoncie. Wystarczy głaskać pedał gazu i juz autko rwie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 CZy warto? Zle zadałeś pytanie. Pytanie powinno brzmieć- dlaczego remontuje a nie kupuje 2 czy trzy latka. no i po remoncie . ależ pieknie chodzi.. Wrażenia po remoncie. Wystarczy głaskać pedał gazu i juz autko rwie do przodu. No to graty i bezawaryjności Jeszcze o te fotki prosimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 obiecuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krejn83 Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Witam!!! Sory za jakieś zonki ale pierwszy raz pisze na forum. Mój problem to nie udany remont w primerze wp12 silnik 18. Samochodzik brał ponad 2 litry oleju na 1000. Wiedz postanowiłem go wyremontować były robione szlify bloku silnika i nadwymiarowe tłoki itd. Całość wyszła 5000. Po odebraniu samochodu oczywiście docieranie czy do 3000 tys obrotów po przejechaniu 500 km poszła pompa wody została wymieniona za kolejne 600 stów. Samochodzik jeździł dale, pojawił się jeszcze problem z 2 sondą lambda mechanik sprawdzał ten sam co remontował powiedział mi jeszcze ze cieknie z magla. Przy próbie montażu emulatora na druga sondę lambda za uwarzyłem wycieki i udałem się do innego mechanika żeby poznać prawdę i okazało się ze głowica jest wklejona na sylikon do bloku i ze z tego cieknie i z miski olejowej która też jest wklejona na sylikon. Czy to normalne ze w takich miejscach stosuje się sylikon??? od remontu mineło pół roku a samochód przejechał ponad 4 tys km. Napiszcie co o tym myślicie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Chyba żartujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Witam!!! Sory za jakieś zonki ale pierwszy raz pisze na forum. Mój problem to nie udany remont w primerze wp12 silnik 18. Samochodzik brał ponad 2 litry oleju na 1000. Wiedz postanowiłem go wyremontować były robione szlify bloku silnika i nadwymiarowe tłoki itd. Całość wyszła 5000. Po odebraniu samochodu oczywiście docieranie czy do 3000 tys obrotów po przejechaniu 500 km poszła pompa wody została wymieniona za kolejne 600 stów. Samochodzik jeździł dale, pojawił się jeszcze problem z 2 sondą lambda mechanik sprawdzał ten sam co remontował powiedział mi jeszcze ze cieknie z magla. Przy próbie montażu emulatora na druga sondę lambda za uwarzyłem wycieki i udałem się do innego mechanika żeby poznać prawdę i okazało się ze głowica jest wklejona na sylikon do bloku i ze z tego cieknie i z miski olejowej która też jest wklejona na sylikon. Czy to normalne ze w takich miejscach stosuje się sylikon??? od remontu mineło pół roku a samochód przejechał ponad 4 tys km. Napiszcie co o tym myślicie. Pozdro Nawet Brygada Radzieckich arcymistrzów nie przewidziała by takiego obrotu sytuacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.