michcin Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Cześć, potrafi ktoś z was powiedzieć czym różni się tryb L w cvt od jakiegoś sportu w innych automatach? Z moich obserwacji działa to tak samo czyli utrzymuje wyższe obroty (niższy bieg). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 L- Low Power Mode skrzynia trzyma większe obroty na danym przełożeniu, jak wrzucisz L to powinny podskoczyć obroty, silnik zaczyna pracować w większym momencie obrotowym, ma więcej mocy na kolach (wbrew nazwie programu), często tez nie ma dostępnych wyższych przełożeń, max prędkość ok. 120km/h (tak myślę). Przydatne w czasie holowania przyczep, górzystego terenu. Daje Ci to więcej mocy pod butem, bezpieczniej jest, lepiej hamuje silnikiem zasada jest taka, ze w ramach oszczędności na D silnik trzyma jak najniższe obroty i czasami jest to bardzo niekorzystne. z ciekawości to program L byl wymagany prawem w USA, trochę archaizm do starych skrzyń, dzisiaj mało kto to używa, skrzynie maja komputery. ja mam dodatkowo towing program, działający podobnie do L, który na innych rynkach np. australia nosi nazwę sport program największa różnica SPORT vs L to wysokie przełożenia (prędkość maksymalna), L zachowuje się jakby był zblokowany na niskich biegach a SPORT to full przełożenia , zmieniane na wyższych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcin Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Dzięki, super wyjaśnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.