beniek Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Siemka. Mam problem .... Musialem podladowac akumulator, odlaczylem .... zanioslem do domu ... naladowalem .... podlaczylem i lipa. .... Na poczatku swiecila sie caly czas lampka czerwona NATS i gdy tylko przekrecam kluczyk to komputer tak jakby sie resetowal (gasnie swiatlo i wyswietlacz i wraca po okolo 5 sekundach). Od czasu do czasu nie zalaczaja sie nawet swiece , tylko mrygnie dioda i koniec. Po przekreceniu kluczyka centralny zamyka otwiera a nie robil tak wczesniej. Tak jakby sie imo rozkodowal. Bezpieczniki wszystkie sprawdzilem, sa ok. Rozlaczylem bezpiecznik pod maska ten z tego co pamietam 80A po prawej na gorze na minute ale tez nic. Programowalem kluczyk .... tez nic. Dodam ze przyczyna ladowania akumulatora byl posrednio brak paliwa (zabraklo paliwa.... zalalem , krecilem rozrusznikiem az w sumie padl ...) samochod odholowany pod dom. Czy jest jakis sposob na "zaprogramowanie NATS'a bo wedlug objawow na to mi wyglada z gory dzieki za wszelkie pomysly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 NATS jest OK gazowałem takie auta i po odpięciu AKU po dwóch dniach działały OK czyli nei tu problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beniek Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 No to czym to spowodowane. Skoro co jakis czas po przekrecniu kluczyka kontrolka nats swieci caly czas? Gdzie szukac przyczyny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 ... Tak jakby sie imo rozkodowal. Programowalem kluczyk .... tez nic. Dodam ze przyczyna ladowania akumulatora byl posrednio brak paliwa (zabraklo paliwa.... zalalem , krecilem rozrusznikiem az w sumie padl ...) samochod odholowany pod dom. Czy jest jakis sposob na "zaprogramowanie NATS'a bo wedlug objawow na to mi wyglada ... Z tego co wiem, to przy spadku napięcia poniżej 10,5 V NATS gubi kod. Ale piszesz, że kluczyk (czyli transponder w nim) programowałeś w zakładzie - tak? A drugim kluczykiem też próbowałeś uruchomić silnik? Próbowałeś wymigać kody błedów? Byłoby wiadomo, gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beniek Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Transporded nie. Tylko kluczyk od centralnego a to chyba dwie rozne sprawy. Zaraz bede szedl do pracy to sprobuje zakrecic drugim kluczykiem. Wymigam po pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Banał ale sprawdzałeś baterię w kluczyku ? (najlepiej profilaktycznie od razu wymień w obu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beniek Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Bateria ma ze 3 miesiace (nowka ). A i programowanie kluczyka probowalem i nie pomoglo. Drugi kluczyk tez nie pomaga. Z wymiganiem bledow mam problem ... nie posiadam 1;8 pinu a sposob na pedal gazu nie dziala u mnie Ale ! Dzisiaj odkrylem cos ! :] Co jest dosyc wazne. Majac ON i przekrecajac galke od swiatel komp sie resetuje tak samo jak przy probie odpaleniu. Ewidentnie gdzie jest zwarcicho ! Tylko gdzie !? Tylko bylo holowanie i nie przypominam sobie abym o cos zahaczyl. Czyli to raczej nie NATS tylko problem z pradem .... Ktos cos !? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Przede wszystkim to prostownik i załaduj porządnie aku, sprawdź mocowanie klem. Wyczyść dobrze masowe do budy i motorku. Jeśli nadal będzie świecił imo to Jest bardzo możliwe ze pad imo, w 2.2 di ale na dokładkę nie sam!, i oby nie! Jest on połączony z elektrozaworem pompy. Brak paliwa w tym modelu jest katastroficzny, muszę przyznać ze jestes zdolna jednostka by do tego dopuścić! I może to się zemścić za chwile. . Bo same pompy VP są strasznie delikatne i wrażliwe . Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Masy sprawdzić i poprawić. Następnie samochód do serwisu, albo z serwisu magika z Consultem, zależy do serwisu. Potrzebne będzie też zdjęcie nalepki transpondera z pod kierownicy dla wyczarowania kodu PIN. Gdy już będzie consult, magik i pin, to po 15 min samochód zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Potrzebne będzie też zdjęcie nalepki transpondera z pod kierownicy dla wyczarowania kodu PIN. Bajki opowiadasz! Dla consult podstawowym info o code jest pin radia. Jeśli go nie ma można procedurę otwarcia obejść przez vin i .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Lewą nogą wstałeś, czy masz jakieś kompleksy z dzieciństwa? Piszę o tym jak to zostało u mnie zrobione, a nie o tym jak jeszcze można to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.