Gość Damian_STA Opublikowano 1 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2017 Witam,zakupiłem niedawno Navare 2,5 07rok.Czy to prawda że w tym modelu dwumasa była od 2008r bo ciągnąc przyczepę ruszając pod wzniesienia itd czuć palone sprzęgło. Drugie pytanie jest o płyn chlodniczy,w moim aucie utrzymuje się na poziomie ok.2cm poniżej minimum w zbiorniczku wyrównawczym,nawet jeśli go doleje za 2 dni znowu jest w stanie poniżej min ok 2cm i więcej go nie weźmie,czy jest się czym martwić czy to w miarę normalne? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Sprzęgło dwumasowe było od początku produkcji. Czyli od 2005r. Z Twoich objawów wynika że masz do wymiany całe sprzęgło. Co do płynu w zbiorniczku to trochę dziwne. Układ jest taki sam jak w R51 a tutaj nie ma jakiegoś znikania płynu. Może gdzieś cieknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Płyn ma być zawsze na max dolej kilka razy, układ zapowietrzony, jeśli nadal będzie ubywać a wycieku nigdzie nie ma to świadczy o uszkodzonej głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 u mnie w pathu tez tak jest z płynem, poziom jest ponizej kreski. (w chłodnicy na full) co doleję to zniknie po czasie i więcej już nie ubywa. W czym problem nie wiem, olałem temat i nie przejmuję się tym. Damian- niestety te nissany mają słabe sprzęgła i nie lubią jazdy na pół gazie. Skutkuje to szybkim paleniem tarczy sprzęgła, a jak już przypalisz raz i drugi to uważaj bo je wykończysz do reszty. Najlepszym rozwiązaniem byłoby zamontowanie wzmocnionej wersji tarczy i docisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 U mnie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 I też spalisz, ja tego problemu nie mam, czytaj moje posty z przed kilku lat tam opisałem wszystko na ten temat. Te sprzęgła nie są wcale takie słabe Natomiast co do płynu chłodniczego martwym punktem układu są przewody od chłodnicy spalin egr w ich najwyższym punkcie zbiera się powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.