Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350z swap hamulcow


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mercedes ma parę fajnych modeli np. S AMG ta nowsza z silnikiem 4,4 biturbo, 6-cio tloczki pod tarcze do 400mm.

Kolor czary / srebrny więc do przemalowania na RED.

 

Z Prosiaka zaciski też są fajne i są montowane od czoła więc nie będzie problemu z ich adaptacją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jest zacisk to rozmiary tarcz pod niego są od-do czy musi być konkretny wymiar? Jaki Max wymiar tarczy wejdzie do zetki? 380 wejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odświeżam temat. Coraz bardziej skłaniam się ku heblom z panamery turbo. Są tam zaciski pod tarcze 390mm. Jest możliwość odpowiedzi (przed zakupem) na pytanie czy wejdzie ten zestaw do mnie? I jakiej firmy tarcze pod to bo jak wpisuje w allegro "tarcze 390mm panamera turbo" to wyskakują tylko Zimmermana po 950/szt. Macie jakieś doświadczenia z tą firma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój synal ma zinermany w s3   upala to na torach i nic kompletnie nic  sie z nimi nie dzieje złego  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie parametry tarczy muszę brać pod uwagę robiąc kompletny swap by tarcza pasowała pod dany zacisk. No bo średnica wiadomo musi być te 390 ale co jeszcze jest ważne? Czy szukając tarcz pod te zaciski muszę się kurczowo trzymać tego że tarcze mają być do panamery turbo czy mogę wpisać w allegro "tarcze 390mm" i wybierać co mi się podoba? Bo np z ilością otworów to i tak będę musiał kombinować czy dam tarcze z porsche czy z BMW bo przecież nie wkładam ich do porsche tylko do nissana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcza hamulcowa jest trochę jak felga, liczy się nie tylko średnica i grubość, ale też ilość i rozmieszenie otworów (te można nawiercić) oraz offset (czy tam osadzenie) - powinno być zbliżone do nissanowego, bez tego zacisk wypadnie w złym miejscu... oczywiście można też dawać dystanse... jak chcesz sobie zaoszczędzić bólu głowy to weź z innego nissana np. GTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z porsche bardziej mi się podobają wizualnie, są tańsze i mogę od razu kupić czerwone w takim stanie jak mi odpowiada a te z gtr jeszcze byłyby do malowania itp. A z gtr miałyby takie same otwory i offset jak w zet? A czy ma znaczenie to że nissan ma na TYLNEJ OSI zacisk założony z przodu koła a panamera z tylu czy ułożenie zacisku na kole jest dowolne?

I jeszcze pytanie czy jak kupiłbym te zaciski od panamery turbo to tarcze najlepiej byloby kupic uzywane oryginaly od panamery turbo z 2016r w dobrym stanie, nowe zamienniki Zimmermanna dedykowane do panamery turbo czy np tarcze z gtr? A może jeszcze inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ma ktoś pomysł na fajny zacisk na tył do zetki min 4 tloczki bo pod te zaciski z porsche ponoc może być problematyczne dorobienie adaptera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przednie brembo z zetki i ori tarcze. Ręczny jest i tak na bębnie, trzeba będzie tylko przerobić zacisk pod węższą tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jeden z dobrych pomyslow ktore biore mocno pod uwagę. A czemu przerobić pod wezsza tarcze? Nie mogę dac pod ten zacisk po prostu tarczy ktora teraz mam z przodu pod tym zaciskiem? A orientujecie sie jaka max srednica tarczy wejdzie pod przedni zacisk brembo w naszych zetkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz w USA widziałem nawet 8 tłoczki w zetkach nie warto żebyś porzucił pomysł, jest dużo osób w pl które dorabiaja adaptery i to zrobia (bez przesadnych kosztow)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem z Coobciem i mówił że przód zaadoptujemy z panamery turbo bez większego problemu ale z tylem ponoć może być problem. Też wolałbym kupić cały komplet z panamery tym bardziej że nikt nie chce mi sprzedać samych przednich zaciskow na allegro ale jak tyl miałby zostać niewykorzystany to słabo. A znasz kogoś kto może taki adapter dorobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś czas temu dla Ciebie szukałem (bo sie napalilem ) ale porzuciłes pomysł ze względu na budżet poszukam może mam gdzieś na komputerze się znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to jeden z dobrych pomyslow ktore biore mocno pod uwagę. A czemu przerobić pod wezsza tarcze? Nie mogę dac pod ten zacisk po prostu tarczy ktora teraz mam z przodu pod tym zaciskiem? A orientujecie sie jaka max srednica tarczy wejdzie pod przedni zacisk brembo w naszych zetkach?

Tarcz raczej nie przełożysz, z tyłu jest tarczobęben - szczęki z ręcznego rozpierają się o wewnętrzną część dzwonu tarczy. Dodatkowo tarcze z przodu mają grubość 30mm a z tyłu 22mm dla tego wypadało by przerobić zacisk. Składa się on i tak z 2 skręconych odlewów więc nie powinno być z tym większego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tył tarcza 370Z maks może być 350mm ręczny działa normalnie no i to dobrze już współgra np. z 390mm przodami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale te zaciski z 370 z mi się nie podobają poza tym to są chyba 2-tloczkowe?

Mówię o tylnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko tarcza 350mm może być. Ale powiedz mi z jakich męskich aut mogę wziąć zacisk na tyl? Minimum 4 tloczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...