karibox1 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Czy ktoś zalewał ten produkt i czy są jakieś problemy? Kosztuje 50 za 4 l z kurierem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Ja mam zalany do primery. 200000 przebiegu na blacie (ja nie kręciłem)od wymiany nie bierze ani grama.Co roku testuje inny olej był lotos,elf ,orlen a teraz mannol molibden wszystkie 10w40 ,orlen najgorszy jak odpalałem to łańcuch dzwonił jak św Piotr kluczami., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 oks dzięki za uspokojenie. Wymieniam 2x w roku to muszę gdzieś oszczędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) ,orlen najgorszy jak odpalałem to łańcuch dzwonił jak św Piotr kluczami., Nawet jakby do silnika zostal wlany olej do smarowania łańcucha piły czy od dwusuwu ,nie ma to znaczenia na odgłos pracy silnika czy tym bardziej łańcucha rozrządu.. Edytowane 11 Września 2017 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 11 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 Nawet jakby do silnika zostal wlany olej do smarowania łańcucha piły czy od dwusuwu ,nie ma to znaczenia na odgłos pracy silnika czy tym bardziej łańcucha rozrządu.. to Twoja opinia .Może filtr oleju był bez zaworu zwrotnego nie wiem taką klasyfikację oleju zrobiłem .Stwierdzam że na oleju orlen silnik dziwnie chodził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Też to potwierdzam. Może Pete miał Orlenu fulla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Też to potwierdzam. Może Pete miał Orlenu fulla? To sa wyłacznie mity . Moglbym załozyc sie o grube pieniadze ,ze kiedy postawiloby sie obok siebie dwa identyczne auta ,jeden zalany najtańszym mozliwie olejem a drugi najdroznym ,najbardziej polecanym z "drobinami złota" ani Ty Kari czy kto inny nie rozpozna po pracy silnika czym ktorym jest zalany. To ze ktos uwaza inaczej to tylko sam działa na swoja podświadomość. Jedynie pierwsze sekundy po odpaleniu mozna usłyszec minimalne róznice ale one bardziej wynikaja juz nie z jakości oleju a bardziej jego lepkości ,temperatury i rodzaju -czy to jest minerał ,polsyntetyk czy pełny syntetyk. Kiedy jest zimno to wiadomo ,ze minerał gęstnieje w przeciwieństwie do syntetyka.Wtedy napinacze hydrauliczne z lekkim opóźnieniem zareagują. Ale kiedy bedzie cieplo lub silniki chwile pochodza -roznicy zadnej nikt nie zauwazy. Edytowane 9 Grudnia 2017 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Baaaardzo ciekawa teoria Łańcuch który zapitala po ślizgach i kołach, a zastosowany olej nie ma wpływu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 (edytowane) Baaaardzo ciekawa teoria Łańcuch który zapitala po ślizgach i kołach, a zastosowany olej nie ma wpływu Nikt niestety nie wie wszystkiego, Byłbym wiec wdzieczny Kolego za rozwiniecie w/w Twojego postu o informację o inny wpływ stosowanego oleju silnikowgo na łańcuch rozrzadu poza tym co ja juz wymienilem,czyli dzialanie hydraulicznych napinaczy... Edytowane 9 Grudnia 2017 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 9 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2017 Baaaardzo ciekawa teoria Łańcuch który zapitala po ślizgach i kołach, a zastosowany olej nie ma wpływu Akurat łańcuch w całym silniku jest tym elementem który ma jedne z mniejszych wymagań co do oleju. Panewki ,turbina - tutaj jest porządne smarowanie potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.