Karabus Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Witam, Pacjent : Maverick 2,4 benzynka + gaz. Objawy: brak możliwości uruchomienia. Dokładnie to było tak: żona wsiadła , odpaliła, pojechała. Wg zeznań po 3 km zapaliła się kontrolka hamulca ręcznego , po następnym kilometrze skończył się gaz i nastąpiło przełączenie na benzynę. Za 300m staneła ;-(. Przy próbach odpalenia miał ochotę na oparach gazu. Po przełączeniu na pb cisza. Wymieniłem filtr paliwa , był praktycznie zapchany. Pompa pracuje, ciśnienie na listwie wtryskowej jest a dalej nie chce odpalić. Zapłon działa. Wlewałem trochę paliwa do przepustnicy i silnik na chwilę odpalał. Wygląda jakby wtryskiwacze nie chciały ruszyć ;-(. Jest tam jeszcze jakiś zawór który może być zapchany? Gdzie wepchać łapy i co rozdłubać? Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karabus Opublikowano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia. Sprawdziłem. Jeden był nieszczelny. Ten od ustrojstwa które jest przykręcone do tej puchy która przykrywa przepustnicę. Wymieniłem ale nadal bez zmian ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz1305 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 skoro było tyle syfu w filtrze to może wtryski sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.