Gość SamotnyByk Opublikowano 27 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2017 Witam Serdecznie Wszystkich forumowiczów. A więc sytuacja wygląda tak, dostałem w prezencie PrimereP11, zrobione zostaly blachy ,wymienione oleje i filtry.Wymieniłem przeguby,gumy na wahaczach, generalnie układ jezdny.Niestety pod maską nie jest tak jak powinno,Mianowicie na rozgrzanym silniku na biegu jałowym obroty wariują ku dołowi,przy redukcji jesli jest ponizej1400-1500 tez potrafią wariowac,przy tym jak wariują potrafi mocno zakopcic,i momentalnie komputer podaje duze spalanie nawet do 20l.druga rzecz to ten nieszczesny kawalek przewodu cisnieniowego od pompy vakum, mialem wyciek z tego przewodu, zabezpieczylem zamowilem uzywke,niestety tez okazała sie nieszczelna ale w innym miejscu,jak bedzie potrzeba to zrobie ozniej zdjecia,,Proszę mi powiedziec od czego zaczac diagnoze, co sprawdzic najpierw.Przed zimą chcialem te dwie usterki naprawic.Bardzo prosze o pomoc, z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.