Caesar Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Jak spuścić olej wspomagania w celu wymiany? I najlepiej tak, żeby max dużo go zeszło. Może na wężu do chłodnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Odkręć przewód -> uruchom silnik -> rusz kierownicą - sprawdzone organoleptyczne wszystko uciekło Pewnie nie tak się to powinno robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 28 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Tak właśnie oglądam na YouTubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ron5 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 A co ile ten olej trzeba wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 29 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Powiem szczerze, że nie wiem. Mój już na pewno dojrzał do tego. Trzeba sprawdzić w serwisówce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 średnio co 60 000 kilometrów Przepraszam co 60 tyś mil - czyli jakieś ~100 tyś km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caesar Opublikowano 1 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Poszło gładko. Zrobiłem to "na bogato". W trakcie dolałem czystego oleju i przepłukałem z nawiązką. Po 160 k był jeszcze całkiem jasny - trzymał czerwony kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.