voyager1956 Opublikowano 8 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 Nie he he he , teraz to ja czekam na Twoja odpowiedz , stary zacisk masz do zabawy to poznaj przyczynę tej usterki , wtedy będzie he ,he ,he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 8 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) Jeszcze starego nie rozebrałem, muszę wykombinować patent, żeby wykręcić tłoczek. Jak użyłem dużej siły to udało mi się wcisnąć z powrotem dźwignię śruby ręcznego, ale po powrocie dalej się blokuje, więc ewidentnie coś tam jest nie teges ;-) Wielki plus z wymiany na inny jest taki,że nie miałem auta godzinę, a nie cały dzień. Mechanik chciał zabrać stary zacisk, był mocno zawiedziony, gdy powiedziałem, że to ja go zabieram :-) Edytowane 8 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Weź go pod sprezarke sam wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 (edytowane) Będę się bawić, ale może go wykręcę, tylko muszę jakiś patent opracować Edytowane 9 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2017 Ciągnij tloczek wyķrecajac w lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) OK, dam radę. Ręczny chodzi super, ale muszę chyba ciut poluzować na regulacji pod dźwignią w kabinie, bo po dłuższej jeździe w korku słychać lekkie ocieranie. Naciśnięcie hamulca lub na chwilę podciągnięcie dźwigi ręcznego wycisza temat. Edytowane 11 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Raczej zostawił bym poluzowanie linki a sprawdził bym jak zostało oczyszczone jarzmo i jak klocek w nim pracuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) OK, dam radę. Ręczny chodzi super, ale muszę chyba ciut poluzować na regulacji pod dźwignią w kabinie, bo po dłuższej jeździe w korku słychać lekkie ocieranie. Naciśnięcie hamulca lub na chwilę podciągnięcie dźwigi ręcznego wycisza temat. Raczej zostawił bym poluzowanie linki a sprawdził bym jak zostało oczyszczone jarzmo i jak klocek w nim pracuje . Czyścił mechanik przy mnie, wydawało mi się, że robił to dość skrupulatnie... No chyba, że na razie jeździć i zobaczyć, co będzie dalej? Koła się nie blokują, nie czuję żadnego ściągania, auto bez problemu mogę przepychać siłą rąk itp. Chociaż mam wrażenie, że po trasie prawe, tylne koło jest ciut bardziej gorące niż lewe, ale to taki pomiar "na oko" Zastanawiam się też czy to nie ociera osłona tarczy, bo słyszę szuranie gdy jadę w zakręcie... Aktualizacja - 11-10-2017 r. Hamulec działa OK, dźwignia ręcznego stawia opór, auto nie stacza się nawet z najwyższej górki - ani grama, ale... byłem przed chwilą u diagnosty. Maszyna pokazała, że oba koła hamują na ręcznym, każde z wystarczającą siłą, ale niestety różnica między lewym i prawym to 40%, czyli za duża :-( prawe koło hamuje słabiej niż lewe (tylko na ręcznym, bo nożny jest idealnie). Nie mam pomysłów :-/ co może być źle? czego mechanik nie zrobił, nie sprawdził przy wymianie zacisku? Edytowane 11 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Może być , że nie ruszył tuleji pływających zacisku , które powinny chodzić luzno . Jak się zapieka lub jedną z nich to jest taki objaw i jeden z klocków szybciej się zużywa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) Jeżeli masz na myśli prowadnice to widziałem, że smarował, ale nie dawał dużo smaru, co trochę mnie zdziwiło... Jednak wtedy, gdyby się zapiekały, to hamowałby słabiej również nożny, tak? No i lekka wtopa... Przed chwilą sprawdziłem, po trasie parędziesiąt km, zacisk mokry, na feldze od wewnątrz kropelki płynu... Do diaska, co to się wyprawia... Przy montażu nic nie ciekło, a dokładnie sprawdzali po odpowietrzaniu Edytowane 12 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Jak nic masz pecha , pytanie czy cieknie uszczelnienie tloczka czy uszczelnienie ręcznego . Mówiłem kup nowy tłoczek i jego simering dokup i będzie po problemie , zacisk juz masz a nawet dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Jak nic masz pecha , pytanie czy cieknie uszczelnienie tloczka czy uszczelnienie ręcznego . Mówiłem kup nowy tłoczek i jego simering dokup i będzie po problemie , zacisk juz masz a nawet dwaCieknie z tłoczka... Właśnie sprawdzałem z mechanikiem. Mechanik ma jutro cały dzień na wymianę uszczelek i przy okazji sprawdzi czemu jedna strona słabiej hamuje. Słowem, czas na zmianę auta, bo dużo rzeczy mnie już wkurza w obecnym Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Oba zaciski identyczne , może ten kupiony od innego modelu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 13 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) Nie, na starym prawe koło z ręcznym prawie nie hamowało. Teraz hamuje git, ale słabiej niż lewe i diagnosta zasugerował, by sprawdzić, czy linka prawego nie jest za długa. No nic, jutro regeneracja uszczelek (pewnie cały zestaw naprawczy), oby tylko nie trzeba było kupować drogich części. Auto odebrane, zmienili uszczelki i tłoczek, podobno ma być już OK. Przyczyna słabszego hamowania ręcznego na prawym kole to nierówne linki, ale nie będę ich wymieniał. Portfel dużo chudszy, niestety ... Czy sprzedawca używanego zacisku mógł wiedzieć, że wysyła mi nieszczelny? Wkurzyłem się na szrot w Wygnanowie, to już druga akcja, że część jest nie do końca sprawna... Edytowane 13 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 A jak brałeś zacisk to był suchy czy mokry ? Przy długim nieużywaniu parcieje guma a tloczki mogą korodowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 14 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 (edytowane) Suchy był... Ogólnie to już czas, P12 idzie na handel. Orientujecie się jaka jest optymalna wartość tego auta? Chcę sprzedać w miarę szybko Edytowane 14 Października 2017 przez sebastiw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 I oto zbliżamy się do ostatniego etapu posiadania somochodu czyli do uśmiechu na twarzy po sprzedaży samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastiw Opublikowano 15 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 Śmiechu raczej nie będzie, trochę km z tym autem przejechałem i nigdy nie stanęło bez ruchu, co w obecnych samochodach jest rzadkością... ale co 5-10 lat nadchodzi czas zmiany auta, nie ma wyjścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasyki Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 Ważne by w tylnych zaciskach dobrze wyczyścić prowadnice i wymienić gumy od prowadnicy a także kamien który który zbiera się pod gumami z prowadnic i dochodzi do tego że wszystko się samo zaciska nie chodzi przez co także ręczny przestaje działać Przerabiałem u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.