charitymen Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Witam.Od niedawna jestem posiadaczem primery p12 1.9 dCi 2003r kombi [148tyś przebieg].Auto po wymianie oleji i filtów oraz po geometrii i wyważeniu kół. Gdy odpalam silnik zaczyna sie coś tłuc po stronie kierowcy tak jakby coś pod kołem,podczas skręcania słychać delikatne przeskakiwania a podczas jazdy kierownica drga i samoistnie skręca w lewo. Na dołkach to już w ogóle kierownice trzeba trzymać dość mocno żeby jechać w miare prosto przy tym wszystkim slychac tłuczenie po lewej stronie. Co to może być drodzy forumowicze? Auto wczoraj zrobiło 300km i raz tłukło raz nie..ręce opadają po prostu liczę na wasza pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 14 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2017 Witamy nieszczęsnego posiadacza P12 , trzeba zaliczyć stacje diagnostyczna , tam wyjdzie przyczyna , wygląda na luzy w układzie zawieszenia i kierowniczym . Inne gdybania nie mają sensu , od czegoś trzeba zacząć . Jeden sie cieszy ze sie pozbyl a drugi że dobrze kupil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
charitymen Opublikowano 16 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Witamy nieszczęsnego posiadacza P12 , trzeba zaliczyć stacje diagnostyczna , tam wyjdzie przyczyna , wygląda na luzy w układzie zawieszenia i kierowniczym . Inne gdybania nie mają sensu , od czegoś trzeba zacząć . Jeden sie cieszy ze sie pozbyl a drugi że dobrze kupil Na priv moge podesłać video na którym widać jak lata kierownica na blokadzie..masakra jakaś,auto bylo 2tyg temu na przeglądzie i rzekomo nie było żadnych luzów a ewidentnie coś jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Sprawdź krzyzak na dole przy podłodze łączący kolumnę z przekladnia - może się rozsypal . Ruszając kierownica obserwuj jak reaguje krzyzak na ruchy kierownica Jak lata na blokadzie kierownicy to trzeba sprawdzić czy śruba mocująca kierownicę do kolumny jest dokręcona lub czy w ogóle ona tam jest , to raczej niebezpieczna sprawa i bym na twoim miejscu nie jeździł do czasu zlokalizowania usterki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.