lemmy69 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 (edytowane) Jak w tytule ... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------UWAGA: Logo "Spartan garage EZG" , zdjęcia nim opatrzone oraz treść artykułów stanowią moją własność prywatną, publikuję je za zgodą Administracji Forum NKP tylko ja oraz Administracja i osoby przez nią wyznaczone jako odpowiedzialne za promocję NKP (np. na FB) mają prawo do publikacji ich treści poza Forum.Część materiałów jest widoczna tylko dla zalogowanych) Lemmy69, Aleksandrów EZG, 04.11.2017 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tak, to znowu ja ... i tak jak w poprzednich tematach znowu będę zanudzał Was opisem remontu Tym razem będzie to Navara D22 @Saydacka Arek opisał już historię nabycia auta więc przechodzę do relacji 1. https://photos.app.goo.gl/jEn8oEzzS9DLBsgW2 Najpierw było ... czekanie na wiosnę, na dłuższe dnie i na pogodę "Spartańskość" mojego przysiółku polega m in. na wykonywaniu wielu czynności pod chmurką, kocham słońce po prostu D-day nadszedł w marcu, wtedy wystartowałem Zacząłem od demontażu nadbudówki na pace ... poszło Ale zdjęcie samej paki nie było już tak proste, 3 śruby jakoś sforsowałem ale czwarta nie dała za wygraną ... na dodatek była to akurat ta najbardziej niedostępna z 4 śrub Cuda na kiju, przecinaki, łomy, próba odkręcenia paki od belki ... na nic Manewry z użyciem kątówki odpadały - zero, totalne ZERO dostępu ... i jeszcze zbiornik pod spodem! Na trzeci dzień pożyczyłem od kumpla "lisicę" ... poszło Czyli paka zdjęta (wykorzystałem ją jako tymczasowy magazyn części z demontażu) 2. https://photos.app.goo.gl/gcXgCARbfLOz30Sa2 Odcinek drugi ... hak 10 śrub na stronę! Nie wiem co producent przewidział do ciągania ... spychacz?! O dziwo, prawie wszystkie śruby haka (chyba ze względu na swą twardość) poddały się bez problemów Natomiast wszystkie trzymające zderzak solidarnie się upitoliły 3. https://photos.app.goo.gl/7y0CmT3kJOsCD9ly2 Czas na wnętrze Całkiem przyjemnie się to rozkręcało, ogólnie widać że auto jest zaprojektowane bardziej jako "wół roboczy" niż osobówka Proste rozwiązania, jeśli jest śrubka - to ma być ją widać i już. Oczywiście musiałem wypróżnić wszystkie tajemne schowki: wydedukowałem że autem przemieszczał się facet lubujący się w gumach Po zdjęciu wykładziny, czas na progi ... znowu te same problemy, ale tutaj nie byłem zaskoczony 4. https://photos.app.goo.gl/7CtS6NlGWBfRq2yh1 Poduszki budy I znowu, tak jak przy pace ... jedna franca się uparła i koniec Również utrudniony dostęp dla kątówki od spodu ... wyciąłem "wizjer" wewnątrz i potraktowałem ją palnikiem oczywiście BHP jak najbardziej, tudzież P.Poż. (no przecież znowu była to akurat TA NAD ZBIORNIKIEM !!! Udało się 5. https://photos.app.goo.gl/Gwb2yPlpzfC1D26z2 Komora silnika I tutaj dopiero się zdziwiłem ... Diesel jak każdy, nic ciekawego ... ale to co znalazłem na osłonie pod silnikiem było jakieś nienaturalne "breloczek z logo Nissana" Spojrzałem w górę i ... Aha, "korba wyszła bokiem" 6. https://photos.app.goo.gl/hgCwGXzyg0Rbexnn1 Końcówka prac przy demontażu Na ostatnim zdjęciu widać już nadwozie gotowe do podniesienia oraz rusztowanie Następnego dnia o umówionej godzinie na placu boju stawił się Team z Zielonki (czyli Andrzej vel Bartan z synem Bartkiem) oraz Radek (Połamany) Niestety, nie było czasu na dokumentację "imprezy" ponieważ w planach mieliśmy podniesienie dwóch aut (a mój "trytkowóz" nie był jeszcze nawet rozkręcony) Koniec końców, daliśmy radę ... a @Bartan-owie przy okazji odbyli podwójne zajęcia praktyczne W tym miejscu chciałbym bardzo bardzo podziękować całej trójce pomagierów:Bez Waszej pomocy nie miałbym tego dnia już sił na robotę przy moim Terrano, dzięki Panowie 7. https://photos.app.goo.gl/FovQgrjoK2pdpqkb2 Teraz mogłem już zdjąć padnięty silnik z Navary ... właściwie to tego dnia, korzystając z pożyczonego żurawia zdjąłem 3 "silniko-skrzynio-reduktory" - jako pierwsza wylądowała V6-ka w automacie z Terrano "złomka" (auta które kupiłem tylko ze względu na tą skrzynię) - następnie 2,5TD z Navary - i na końcu moja V6-ka Fajnie tak we trójkę wyglądają z wiatrakami ... jest moc! Na zdjęciach widać efekty usterki która zabiła serce D22 ... faktycznie: korbowód wyleciał bokiem ---------------------------------------------------------------------------- 10.12.2017 Kolejne odsłony: Tak więc pozbawiona balastu rama pojechała na lawecie do zaprzyjaźnionego warsztatu (właściciela "Rammsteina") albowiem obiecałem koledze podzielenie się robotą i zyskiem W sumie to jego warsztat jest niedaleko mojej pracy w centrum Łodzi więc zaglądałem tam podczas powrotu i jakoś udało się rozevrać ramę do rosołu I później nastał okres "nerwowy' ... nie opisuję, co było to minęło, w każdym bądź razie w spółki już nie wchodzę Rama została wypiaskowana, belki i wahacze również Tak zastała nas Wielkanoc 8. Wielki Piątek ... https://photos.app.goo.gl/oRp1Esh6UN1fSgPF3 Przewieźliśmy moją sprężarkę, migomat do Łodzi i rozpocząłem dzieło Hmm, gdzieś to już w dz. Navary pisałem ale żeby było w komplecie to opiszę i tutaj, tak więc: - na podstawie zdjęć trucheł złamanych pick'upów ustaliliśmy najbardziej newralgiczne miejsca ramy - odciąłem elementy kolidujące ze wzmocnieniami - użyłem płaskownika 30x4mm do wzmocnienia górnych ścian podłużnic - oraz 60x5mm do pogrubienia zdrowych ale fabrycznie już "wątłych" poprzeczek - przyspawałem łapy paki na swoje miejsca - zaklajstrowałem szpary gumą na spawy (ponieważ spawałem odcinkowo, aby nie zniekształcć ramy) Tego dnia położyłem również I-szą warstwę podkładu z firmy Kamicor 9. Wielka Sobota ... https://photos.app.goo.gl/yRXAvgVEXaCXKICF3 w międzyczasie dotarł już offroadowy zestaw zawieszenia EFS z firmy Partmax 4x4 naszego forumowego dystrybutora Snake'a 4x4 zawiozłem to to i ponownie prysnąłem ramę II-gą już warstwą podkładu 10. Niedziela Wielkanocna ... https://photos.app.goo.gl/gjRygaiuIsFm0wHu1 wiadomo, świąteczne śniadanie ... i do roboty Tym razem już na czarno: I-sza warstwa farby nawierzchniowej (a w sumie to już ogólnie trzecia) 11. Wielkanocny Poniedziałek ... https://photos.app.goo.gl/HChx5y1JZALLUbNF2 No, kto zgadnie ? ... Taaak jest, znowu wyprawa do warsztatu Tego dnia położyłem ostatnią IV-tą warstwę ... Oczywiście farba nawierzchniowa również pochodziła z firmy Kamicor Pozostałe elementy czyli belki, wahacze musiały zadowolić się pojedynczymi warstwami podkładu i nawierzchni ... zostawiałem to sobie na koniec każdego etapu malowania żeby maksymalnie wykorzystać zawartość pojemnika pistoletu. Oczywiście wszelkie rozpuszczalniki i utwardzacze też pochodziły z tejże firmy. (poproszę o przerywnik) Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Tego Kamicora ktoś Ci polecił,jak kryje i jaki ma czas schnięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 (edytowane) Robert, wszystkie parametry produktów firmy International dostępne są w kartach technicznych na stronie Kamicor-u ... Kamicor jest wyłącznym dystrybutorem wyrobów na terenie kraju Pierwsze kroki wykonał Hubert, co prawda malował swoją ramę wałkiem ale jego spostrzeżenia ułatwiły prace przy malowaniu Navary (dotyczy to głównie proporcji użycia rozcieńczalnika) Następny ruch wykonałem ja kontaktując się z właścicielem (notabene facet zakręcony na offroad Później pałeczkę przejął Saydack i administracja Forum dopinając formalności rabatu dla nas Kupiliśmy w sumie komplet chemii na 3 ramy: - Navara Saydacka - strażackie Terrano Bartana (malowanie ramy widoczne w temacie "Konwersja ramy T2 do T1" - oraz mojego strucla ... też już pomalowane podkład: Intertplus 256 alu - 1,875 litra + utwardzacz do w/w - 0,625 litra + rozcieńczalnik do w/w - 1 litr nawierzchnia: nterthane 990 - 1,875 + utwardzacz do w/w - 0,625 + rozcieńczalnik do w/w - 1 litr Arek zamówił komplet na 3 ramy i to on pokrywał koszty, wewnętrzne rozliczenia naszej trójki to już tajemnica Przesyłka przyszła na mój adres ... ale jaka, Panooowie Wszystkie składniki odmierzone z dokładnością do tysięcznych litra zapakowane w osobne dla każdej ramy puszki i pojemniki + karty techniczne + szczegółowe instrukcje użycia i co najważniejsze ofertę pomocy technicznej on-line od samego szefa Kamicor-u Naprawdę w pełni profesjonalne i życzliwe podejście do klienta Można ?? ... no pewnie, trzeba tylko chcieć tutaj link do strefy rabatowej:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106694-rabat-5-na-chemi%C4%99-firmy-kamicor/ Czym malowałem? Najzwyklejszym pistoletem z Lidla ... 100zł w komplecie z innymi akcesoriami "pod sprężarkę" Czas schnięcia, no różnie z tym bywało, ale przyjmijmy że każda z warstw malowanych w Wielkanoc w nieogrzewanym garażu schła - ok. 1 doby ... to o Navarze - rama Bartana ... ok. 10 godz. ( w temp. sierpniowej) - moja rama ... malowana w październiku i przy wspomaganiu nagrzewnicą ... też ok. doby/warstwę Podkład dedykowany jest do powierzchni niekoniecznie doskonale oczyszczonych, zawiera tlenki aluminium Jak kryje? Doskonale z plusem Dowodem niech będzie fakt, że Arek zadzwonił do mnie z pretensjami ze stacji diagnostycznej ... bo dociekliwy diagnosta, nie tam że nie mógł odczytać ... nie potrafił odnaleźć pola numerowego Arek, tak było ?? Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 To ja też wtrącę 2 grosze. Malowałem zderzak w patrolu farbą z kamikoru (Interseal 670HS) - co ciekawe wg instrukcji tą farbę kładzie się bez podkładu na dobrze wypiaskowaną powierzchnię - do farby dostałem dedykowany pistolet z dyszą 2,5mm - zderzak malowany jednokrotnie, po wyschnięciu farba sprawia wrażenie jakby było to malowanie proszkowe - zarówno wygląd jak i wytrzymałość na duży + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) 12. https://photos.app.goo.gl/uwszNUNmmi6a3kKq2 Kolejny odcinek tasiemca poświęcony będzie konserwacji nadwozia Navary Po oczyszczeniu "podejrzanych" fragmentów do akcji wkroczył Cortanin F ... uboższy krewny Brunox-u jego zadaniem było związanie tlenków powodujących rdzę (czy jakoś tak ... ) Zabezpieczyłem wszystkie miejsca wewnątrz i na zewnątrz karoserii dotknięte Rustykalną Zmorą 13. https://photos.app.goo.gl/xtodpdPc07Hb0oMp1 Gdy Cortanin związał oczyściłem fragmenty z proszku i pokryłem wszystkie łączenia, zgrzewy i spawy tzw. "gumą na spawy" Na rynku najbardziej dostępny jest wyrób Boll-a ale miałem jeszcze środek innego producenta, dużo łatwiejszy w nakładaniu (plastikowym pędzlem) I tak jak w przypadku Cortaninu "dostało się" zarówno wnętrzu jak i podwoziu Navary 14. https://photos.app.goo.gl/Wl7y72BbVOHKisvv1 Krokiem wieńczącym walkę z budą było pokrycie spodu 2 warstwami Boll-a Nie żadne tam pryskane baranki tylko gładka masa nakładana a wręcz wcierana w podwozie PĘDZLEM Jeśli coś ma być trwałe to musi śmierdzieć, brudzić, truć środowisko, musi być gęste i wtarte w pozbawione kurzu podłoże Używałem kilku rozmiarów pędzli aby dotrzeć we wszystkie zakamarki podwozia. Była to też okazja aby zabezpieczyć dolną, niedostępną później część komory silnika, okleiłem "odcięcie" papierową taśmą malarską i dosyć fajnie to wyszło. Skoro kabina pasażerska była gotowa przystąpiłem do remontu skrzyni ładunkowej 15. https://photos.app.goo.gl/vTG75TADPkYbecDx2 Najwięcej czasu poświęciłem oczyszczaniu spodu i nadkoli z piasku, błota, gliny i ... kamieni Czyli na zmianę: latarka, szczotka, kompresor, wąż ogrodowy, karcher Połamańca, odkurzacz i goła ręka ... nie ma bata, musiało być czyste 16. https://photos.app.goo.gl/FUymKyrIAe8czdmS2 Etap drugi to oczywiście Cortanin ... tym razem musiałem dotrzeć głębiej więc w wersji dmuchanej 17. https://photos.app.goo.gl/99hFEZKy02TIfvZM2 Ostatni krok to znowu ... podwójna warstwa preparatu Boll-a, i znowu wachlarz pędzli 18. https://photos.app.goo.gl/RkXhCdlOouGI6GwT2 Resztkę Boll-a wykorzsystałem na zabezpieczenie tylnej ściany nadwozia, również pomogłem sobie taśmą malarską ... no, dumny jestem normalnie Aha, u osiedlowego magika wytoczyłem też tarnamidowe dystanse do liftu Navary ... i Patrola (??) Własnej konstrukcji tokarka, wino marki wino ... można się bawić ? (poproszę o przerywnik) Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Przerywnik. Teraz reklama sponsorowana przez D22 (poproszę o przerywnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Dzięki Grzmocie Ostatnie ujęcia okraszone ścieżką dźwiękową z "Wojny światów" ?? Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Dzięki Grzmocie Ostatnie ujęcia okraszone ścieżką dźwiękową z "Wojny światów" ?? Chyba coś się urwało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) No coś tam w gnatach skrzypi --------------------------------------------------------- 19. https://photos.app.goo.gl/ufsCNFU2NIQGr67h1 W tym odcinku znowu powrócę do ramy Tak więc wróciła, piękna i zdrowa ... no, rzecz jasna, nie o własnych siłach ale na lawecie holowanej przez Dyskotekę Adama "Lumena" Gdybyście kiedyś spotkali zielono-żółtego LR Discovery ... to właśnie Adam z Moto-Błota i oczywiście Ekipy EZG Na początek drążki - te miały być wkrótce wymieniane, przy okazji ramy pomalowałem więc tylko belkę ... a że mój kooperant nie miał wcześniej styczności z "drążkowcami" przeto wolałem całe zawieszenie rozłożyć i poskładać po mojemu. Czyli palnik i jedziemy z koksem. Czerwony Kapturek zalegający pod ramą to nikt inny tylko Kacper - autor kalendarza NKP 2016 ... akurat "przyłapany" na montowaniu zbiornika. Zbiornik zabezpieczony Boll-em, wspornik drążka kier. mojego autorstwa, reszta gratów pomalowana chlorokauczukiem. 20. https://photos.app.goo.gl/7nlW0haqQvaUsS3w2 Kolejnym etapem było zabezpieczenie wnętrz profili ramy 2 litry wosku ... w zupełności wystarczył by litr, ale kto bogatemu zabroni kupiony z A... w pakiecie "2 litry + pistolet" (zakupiłem 2 zestawy, drugi dla mnie) Wosk najlepiej nanosić w temp. przekraczającej 20 st.C ... lub podgrzać pojemnik w gorącej kąpieli Wtryśnięty dosłownie w każdą szparę i otwór ramy ... najlepiej robić to nad trawą. Tutaj widoczny zestaw do liftu budy ... własnego wykonania widoczne duże 8cm -we podkładki służą do zwiększenia powierzchni nośnej dystansów niestety, ich otwór centralny jest zbyt duży i aby ustawić je centralnie musiałem wspomóc się mniejszymi podkładkami, robię tak za każdym razem ... i hula. Na jednym ze zdjęć widać wnętrze podłużnicy ramy tuż po zaaplikowaniu wosku ... tak też wygląda zapewne cała rama, jest git. 21. https://photos.app.goo.gl/qMBRIeWmSexIwz5z2 ... druga warstwa wosku - albo grubo albo wcale (przerywnik ... ktoś coś ??) Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 (edytowane) ----------------------------------------------- 22. https://photos.app.goo.gl/sk2oEByDOORMwdjl1 Przygotowania do opuszczenia budy: Musiałem powiększyć a właściwie wyciąć w górnym poszyciu podłogi otwory aby wyciąć oryginalne nakrętki (3 i 4-tych śrub) i zastąpić je podkładkami. Nowe, dłuższe śruby wkładałem od góry. 23. https://photos.app.goo.gl/nktthCh7r02kwyL22 Czyli śruby, podkładki, poduszki, następnie budowa rusztowania w asyście hord komarów Niestety, z uwagi na skromną, niewystarczającą ilość kończyn górnych-chwytnych nie uwieczniłem procedury opuszczania nadwozia ... ale tak jak zawsze, udało się. 24. https://photos.app.goo.gl/iyuDmfDx7fAHM2dq2Eagle landing now! ... nareszcie Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Eagle landing now! ... nareszcie Teraz możesz odpocząć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) Przy Pajero odpocząłem -------------------------------------------- Kontynuujmy zatem, w tej części chciałbym zaprezentować to czego nie widać, a co przynosi największą satysfakcję (moją ) 25. https://photos.app.goo.gl/1aKtIHINJi8KvJd82 ... czyli próba doprowadzenia do stanu używalności zaniedbanych mechanizmów pick-upa 26. https://photos.app.goo.gl/fJzMvalR1kRBjbXr1 Pierwsze zdjęcia ... wosk. Przecież nie musiałem, a jednak serce podpowiadało "zrób to tak jakbyś robił dla siebie" Kolejne ... i tak wszystko przykryłaby wykładzina, a jednak ... 27. https://photos.app.goo.gl/cE0dCGzUHMAolTEq1 Progi ... można ?? Czas zadać sobie pytanie: czy warsztat któremu powierzycie konserwację ramy dołoży od siebie to "coś" ? nie wszystko da się wyliczyć w pieniądzach. Pamiętajcie, nikt nie włoży w tę pracę więcej serca niż WY. Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Czas zadać sobie pytanie: czy warsztat któremu powierzycie konserwację ramy dołoży od siebie to "coś" ? nie wszystko da się wyliczyć w pieniądzach. Pamiętajcie, nikt nie włoży w tę pracę więcej serca niż WY. E tam gadanie - ja bym tyle serca nie włożył co Ty - robota pierwsza klasa - dzięki raz jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 (edytowane) To do przyszłych "adeptów" było --------------------------------------------- No to lecim dalej 28. https://photos.app.goo.gl/OTMNALx7OTMw91Sg2 Montaż paki (nie wspominam kto mi robotę telefonami zakłócał ) 29. https://photos.app.goo.gl/MyGoBV28F0WHIeIU2 cd.... 30. https://photos.app.goo.gl/eICNkDumsePeMQU42 Wnętrze ... już widać koniec Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolwik_Tuptus Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Czyli wszystko jasne. Pogłoski, że swego czasu Lemmyego porwali kosmici nie były wcale takie bezpodstawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Elvisa ... a w zamian przysłali Antoniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Pogłoski, że swego czasu Lemmyego porwali kosmici nie były wcale takie bezpodstawne Noo.. to by wiele wyjaśniało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Pochwalony, dzisiaj ostatnia porcja zdjęć i epilog serialu o Navarze 31. https://photos.app.goo.gl/zDb3CmZT6UiEyBZp2 Montaż haka ... (a nie mówiłem że mówiłem ... to pług jest ) Ale nawet gdyby miał służyć wyłącznie do orania to i tak nie mogłem odmówić sobie przyjemności odnowienia Gwinty naprawione, pomalowany ... a że tak dziwnie odstaje to efekt braku zderzaka Arek i tak miał w planach niebieskie zderzaki więc nie było sensu reanimować trupa. Miało się trzymać i pewnie dojechało w komplecie na Śląsk, prawda Arku? 32. https://photos.app.goo.gl/8RJzfnjdPbgyGP1h2 Stabilizator, można to zrobić fajnie ? 33. https://photos.app.goo.gl/gFrDlXklDOUHn4PJ2 Przedni zderzak. Również był przewidziany do wymiany, no ale wstyd było by go zawieźć na pace. Mocowanie na szybko ... no jak by to na zdjęciach wyglądało, tak bez zderzaka EPILOG 34. https://photos.app.goo.gl/ChhozBQ1thQTFPaG2 Efekt końcowy ... komentarz pozostawiam Wam. THE END Temat zawiera 457 zdjęć w 34 albumach podzielonych na 12 grup tematycznych ... można ?? Edytowane 23 Stycznia 2019 przez lemmy69 korekta po zm. edytora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Można . Pełen szacunek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Odnalezione zdjęcia ... odbudowany Patrol RAMMSTEIN się przydał 35. https://photos.app.goo.gl/WrqC4wbUTn7mWCuo7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 16 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2020 To ja pokaże jak wygląda obecnie - już u nowego właściciela Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.