Rex-er Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Od dłuższego czasu przymierzam się do montażu haka holowniczego - czy macie jakieś doświadczenia? Czekam na koniec gwarancji (ASO za hak automatyczny życzy sobie ok 1500 + 850 za montaż - piszę z głowy, pytałem jakieś 2 miesiące temu), żeby się nie czepiali o elektrykę Nigdy nie widziałem Pulsara z hakiem, więc pewnie na forum QQ więcej bym się dowiedział. Z drugiej strony zastanawiam się, czy warto dopłacać do haka na kluczyk, czy odkręcany wystarczy. Planuję głównie wozić na nim rowery (niestety z czterema na dachu jeździ się ciężko, a i spalanie autostradowe rośnie do 10l/100km, co jest wartością astronomiczną jak na to auto). Może ktoś z Was przyglądał się już tematowi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Ja mam hak od samego początku. Założyli mi w salonie jeszcze przed odbiorem auta. Mam na kluczyk, wypinaną poziomo Westfalię. Dałem wtedy o ile dobrze pamiętam 1800 zeta wraz z montażem. Też założyłem hak wyłącznie pod transport 2 rowerów na bagażniku Thule - taki nabyłem https://archiwum.allegro.pl/oferta/bagaznik-na-hak-thule-euroway-g2-921-tablica-i5212190782.html Co do zasadności kupowania wypinanego, to sam musisz podjąć decyzję. Ja pomimo że mam wypinany, jeżdżę z hakiem cały czas. ... Nigdy nie widziałem Pulsara z hakiem Wystarczyło w czerwcu podjechać do Jelitkowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.