kodran Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam ma ktoś może rozpiskę bezpieczników gdzie i który jest od grzania szyby przód ba grzeje mi tylko prawa strona i jest na dwóch zasilaniach i wnioskuję że są dwa bezpieczniki, a druga sprawa od jakiegoś czasu zdarza się że jak chcę odpalić auto to wyskakuje napis że nie widzi kluczyka czy jakoś tak zamknę drzwi otworzę i już jest ok czy to może bateria? Jak tak to jak ją wymienić chodzi czy się nie rozkoduję auto mam sprowadzane więc serwis nie poratuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Instalacja podgrzewanej szyby jest na 1 bezpieczniku, prawdopodobnie nie ma przewodzenia na jednym z przewodów zasilających. Układ grzewczy na szybie jest podzielony na 2 odrębne sekcje grzewcze, widać to dokładnie bo na środku szyby jest przerwa na około 0,5-1cm. Sprawdź przewody dochodzące do szyby, bo to najprędzej będzie przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Jeżeli chodzi o kluczyk, to na 99% pomoże wymiana baterii. Bateria to CR2032 Kluczyk możesz otworzyć na dwie połówki paznokciami, ewentualnie możesz podważyć od strony grota - nawet są tam dwa wpusty na płaski śrubokręt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodran Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Dzieki za odp a kluczyk sie nie rozkoduje? I czy masz moze opis wszystkich bezpiecznikow lub ktory jest od szyby albo przekaznik gdzie jest. Jutro albo poniedzialek popatrze i zmierze czy jest napiecie na obydwu przewodach na podszybiu bo masa pod oswietleniem kabiny jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Kluczyk się nie rozkoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 5 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 Tutaj masz pokrótce wyjaśnione jak zbudowana jest przednia szyba ogrzewana: https://zbindendesign.wordpress.com/2014/07/01/designing-glass-for-style-characteristics-of-automotive-glass/ Na górze masz listwę (-), a na dole (+), na każdej listwie powinny być dwa konektory, chociaż czasem na górze stosuje się tylko jeden, wspólny dla obu połówek (zależy to od projektu instalacji elektrycznej w samochodzie). Jeżeli oderwał się jeden z konektorów to sprawa jest prosta, wystarczy go przylutować. Nie ma opcji żeby "przepaliło" się coś w szybie. Ostatecznie możesz zdjąć plastikową osłonę wycieraczek i spróbować znaleźć dolne konektory (+) i sprawdzić oporność na każdej z połówek grzewczych, czyli łącząc: 1. dolny lewy plus, z górnym lewym minusem 2. dolny prawy plus, z górnym prawym minusem Jeżeli oporność jest podobna, to układ jest sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodran Opublikowano 6 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 Ok dzięki wszystkim jutro sprawdzę i dam znać Szyba sprawdzona oporność prawa i lewa ok 6 ohm zasilanie dochodzi po rozpięciu kostek i spięci zaczęła grzać gdzieś styku nie był a pilot po wymianie baterii na razie działo ok pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Wymiana baterii w pilocie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.