notezam Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Jestem tu nowy, to mój pierwszy post a więc witam wszystkich! Nie wiem jak wymontować gniazdo 12V zlokalizowane na końcu tunelu środkowego w okolicach nóg pasażerów tylnej kanapy. To w moim aucie ma ułamaną klapko-zaślepkę, kupiłem drugie kompletne z demontażu ale nie potrafię go wymienić. Jak się do tego zabrać? Mam nadzieję, że nie trzeba odkręcać całej osłony tunelu. :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Jestem tu nowy, to mój pierwszy post a więc witam wszystkich! Nie wiem jak wymontować gniazdo 12V zlokalizowane na końcu tunelu środkowego w okolicach nóg pasażerów tylnej kanapy. To w moim aucie ma ułamaną klapko-zaślepkę, kupiłem drugie kompletne z demontażu ale nie potrafię go wymienić. Jak się do tego zabrać? Mam nadzieję, że nie trzeba odkręcać całej osłony tunelu. :-/ Wydaje mi się że bez podniesienia tunelu nie dasz rady. Gniazdo zapalniczki ma na końcu dwa wtyki do podłączenia zasilania jak również pod kołnierzem dwa rozporowe zaczepy. Trzeba je wcisnąć i wyjąć gniazdo w kierunku do zewnątrz. Chyba że wyłamiesz gniazdo w taki sposób aby nie uszkodzić tunelu. Ono i tak jest do wyrzucenia. Nowe wtedy podłączysz do kabelków i wciśniesz bez problemu w tunel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notezam Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Ok. Już przeczytałem na forum jak podnieść tunel. Tylko nie chciałbym niczego połamać. Czy po odkręceniu tych dwóch śrub, zatrzaski które trzymają tunel bez problemów puszczą czy jest ryzyko że coś się ułamie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Ok. Już przeczytałem na forum jak podnieść tunel. Tylko nie chciałbym niczego połamać. Czy po odkręceniu tych dwóch śrub, zatrzaski które trzymają tunel bez problemów puszczą czy jest ryzyko że coś się ułamie? Nic się nie powinno stać. Jak śruby będą odkręcone to plastik z przodu można lekko odgiąć i powinien wyjść z zatrzasku.Trzeb wszystko wykonywać w ciepłym pomieszczeniu. Uważaj na włącznik LOCK/UNLOCK, ma krótkie kabelki mogą się wypiąć, lub sam włącznik może wyskoczyć z uchwytu. Osłonę hamulca ręcznego też trzeba zdjąć i podnieść ręczny do góry. Również mieszek dźwigni biegów może przeszkadzać. Zdejmuje się go przez pociągnięcie skory do wewnątrz, wtedy metalowa obręcz wyskoczy z zaczepów. To wszystko. Do dzieła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NazgulXL Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Spróbuj nie ciągnąć przy zaczepach w górę, ale odciągać na boki, tak żeby zaczepy zostały na dole a nie w tunelu. Na zdjęciu ciągnąłem do góry. DSC_0043.bmp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.