Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gniazdo 12V na tunelu środkowym


notezam

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu nowy, to mój pierwszy post a więc witam wszystkich!

 

Nie wiem jak wymontować gniazdo 12V zlokalizowane na końcu tunelu środkowego w okolicach nóg pasażerów tylnej kanapy. To w moim aucie ma ułamaną klapko-zaślepkę, kupiłem drugie kompletne z demontażu ale nie potrafię go wymienić. Jak się do tego zabrać? Mam nadzieję, że nie trzeba odkręcać całej osłony tunelu. :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem tu nowy, to mój pierwszy post a więc witam wszystkich!

 

Nie wiem jak wymontować gniazdo 12V zlokalizowane na końcu tunelu środkowego w okolicach nóg pasażerów tylnej kanapy. To w moim aucie ma ułamaną klapko-zaślepkę, kupiłem drugie kompletne z demontażu ale nie potrafię go wymienić. Jak się do tego zabrać? Mam nadzieję, że nie trzeba odkręcać całej osłony tunelu. :-/

   Wydaje mi się że bez podniesienia tunelu nie dasz rady. Gniazdo zapalniczki ma na końcu dwa wtyki do podłączenia zasilania jak również pod  kołnierzem dwa rozporowe zaczepy. Trzeba je wcisnąć i wyjąć gniazdo w kierunku do zewnątrz. Chyba że wyłamiesz gniazdo w taki sposób aby nie uszkodzić tunelu. Ono i tak jest do wyrzucenia. Nowe wtedy podłączysz do kabelków i wciśniesz bez problemu w tunel. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Już przeczytałem na forum jak podnieść tunel. Tylko nie chciałbym niczego połamać. Czy po odkręceniu tych dwóch śrub, zatrzaski które trzymają tunel bez problemów puszczą czy jest ryzyko że coś się ułamie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Już przeczytałem na forum jak podnieść tunel. Tylko nie chciałbym niczego połamać. Czy po odkręceniu tych dwóch śrub, zatrzaski które trzymają tunel bez problemów puszczą czy jest ryzyko że coś się ułamie?

Nic się nie powinno stać. Jak śruby będą odkręcone to plastik z przodu można lekko odgiąć i powinien wyjść z zatrzasku.Trzeb wszystko wykonywać w ciepłym pomieszczeniu. Uważaj na włącznik LOCK/UNLOCK, ma krótkie kabelki mogą się wypiąć, lub sam włącznik może wyskoczyć z uchwytu. Osłonę hamulca ręcznego też trzeba zdjąć i podnieść ręczny do góry. Również mieszek dźwigni biegów może przeszkadzać. Zdejmuje się go przez pociągnięcie skory do wewnątrz, wtedy metalowa obręcz wyskoczy z zaczepów.  To wszystko. Do dzieła.  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...