eryk_wiking Opublikowano 9 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam Poszukuje mechanika, który mógł by ogarnąć Terrano 2 2.7TD 1995 rok naszej ery Auto nie mam mocy, na wolnych gaśnie, obroty na wolnych falują, tak jak by paliwo brakowało, jak powciskam pompkę na filtrze parę razy, jest lepiej na chwilę. Było regenerowane turbo (dołożyłem zegarek, pokazuje 0,5 bara najwięcej) Regenerowane wtryski (główny wtrysk nie robiony, bo każdy się wykręca i nikt nie chce się podjąć ), na oryginalne podkładki pod wtryski komplet 3 sztuk na wtrysk bujałem się od forda do nissana przez 2 miesiące Wymieniane wężyki od paliwa. Chciałbym, żeby ktoś to ogarnął Mogę przywieść samochód na lawecie w dowolne miejsce w PL, uzgodnić co i jak, zostawić auto, poczekać do paru tygodni, zapłacić PLNy i mieć ogarnięty samochód. Jedyne co oczekuje to wstawienie samochodu do mechanika co zna te 22 letnie konstrukcje, który ma chęci i doświadczenie. Jestem człowiekiem, rozumiem że zdarza się poślizg o tydzień dwa, rozumiem że koszta wychodzą, bo coś się rozsypie. Gość co składał ten samochód zmienił pracę i totalnie nie ma czasu, a mam dość proszenia się mechaników, żeby coś ogarnęli. Jak ktoś jest chętny, nie wstydzić się, pisać, bo włożyłem w auto już prawie 20k, a mam k***wa pomnik na podwórku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Pytaj tu; https://mi.eu/pl/pl/warsztat/deblin/vbgjz22-stacja-obslugi-samochodow-wlodzimierz-lesisz Od lat korzystam z ich usług zarówno ja jak i moi znajomi i jeszcze się nie zawiodłem. Numer stacjonarny jest do biura, komórkowy bezpośrednio do właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Stawiałbym na skorodowane przewody paliwowe, wzdłuż ramy, tam gdzie arteria z poziomu przechodzi w pion Może zasysać lewe powietrze i pompa głupieje ... były takie przypadki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 W TD z mechaniczna pompa nie ma wtrysku sterującego. Coś za male to cisnienie ale do tych 0,7 bara to dobija dopiero na trasie na podjazdach....tylko że musi mieć silnik zasilanie żeby mieć czym dmuchać na tą turbinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Nie wiem jak w 2.7, ale w parchach 2.8 fabrycznie dmucha 0,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Jeśli to 2.7 TD to wszystko mechaniczne i proste jak je...nie. Sitko w pompie? Wymieniałeś filtr paliwa? Zdejmij podstawę filtra i rozkręć. Przemyj, sprawdz membrane. Kopci na biało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eryk_wiking Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 2.7 td 100 koni Kopci na biało, szczególnie jak go zacznie dławić na niskich obrotach, filtr paliwa zmieniany. Zrobię porządek na garażu, to zrzucę bak i go wyczyszczę, sprawdzę przewody paliwowe. Czyli 2.7td 100 koni nie ma wtrysku centralnego? Na dodatek padł akumulator żółta optima, opłaca się je kupować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Sprawdz sitko w pompie. Odkręcasz śrubę chyba 17 do której dochodzi paliwo do pompy. Widać ją z góry jak patrzysz na pompę między pompą wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.