M@reS Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Jak takie coś zrobić bo na filmiku nie ma początku operacji.......co nacisnąć i co dalej żeby uruchomić test. https://www.youtube.com/watch?v=SPw_cVHxWJs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Czemu ma służyć ten test? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Tak jak w innych markach pokazuje np : - test wskazówek. - sprawdzane są kontrolki danego modelu, jaka może się nam zapalić. - podaje ilość działających błędów. - może podawać stan danego licznika......czy nie jest np kręcony lub wymieniany na inny jeżeli jest różnica w dokumentacji a licznik. i dużo innych niby nie przydatnych rzeczy, które w serwisach ASO są odczytywane w razie diagnozy usterki. Podobnie są testy serwisowe nowszych klimatyzacji (w Saabie klima mogła robić sobie test sprawności), radio odbiorników a nawet test danych podzespołów. Każdy model auta jaki posiadałem i posiadam (po za Notkiem) miał lub ma taki test. Notek z tego co widać też ma ale jak to uruchomić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Przekombinowałem wszystkie możliwe sposoby, które w innych modelach się sprawdzają, niestety bez rezultatu. Witać nasze tego nie mają, ponoć nowe w bogatszej wersji samoczynnie wykonują test po każdym załączeniu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myk Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Przekombinowałem wszystkie możliwe sposoby, które w innych modelach się sprawdzają, niestety bez rezultatu. Witać nasze tego nie mają, ponoć nowe w bogatszej wersji samoczynnie wykonują test po każdym załączeniu silnika. Mają taki test nasze notki. Kiedyś po wymianie oleju jak resetowałem przebieg to przypadkowo uruchomił mi się taki test w wersji visia (nie tylko wskaźniki latały góra-dół i świeciły lub mrugały wszystkie kontrolki ale też panel wyświetlacza wyświetlał wszystkie wskazania). Dokładnie nie pamiętam ale uruchamia ten tryb kombinacją przekręcanego kluczyka i trzymanego jednego z przycisków trip lub clock lub trzeba jeden z tych drugich nacisnąć i trzymać ok. 10 sek po lub przed i po przekręceniu klucza do pozycji poprzedzającej rozruch rozrusznika (ale nie uruchamiać silnika). Silnika się przy tym nie uruchamiało. Być może trzeba trzymać przycisk a potem go puścić i jeszcze raz lub klika razy nacisnąć.... Ciekawe, że w wersji visia można też sprawdzić dane na temat nr radia itp przez kombinację trzymanych przycisków na panelu radia w chwili gdy jest wyłączone: jednoczesne naciśnięcie 1+5+power. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 MAM !! Włączamy zapłon, wybieramy codzienny przebiegbieg A lub B, wciskamy "TRIP" i przytrzymujemy, aż zostanie wyzerowany, a następnie bez zwalniania "TRIP" wyłączamy zapłon przez około 3 sekundy i włączamy. Po około 1 sekundzie zwolnij i natychmiast naciśnij 3 razy szybko. Sprawdzone i działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Potwierdzam, działa jak należy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.