maniek2408 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Witam, panowie problem taki że autko nie jedzie pow 3 tyś obrotów i na gazie i na benzynie .Jedyny błąd jaki był to błąd katalizatora po skasowaniu błędu nic się nie polepszyło - błąd znikł .Sprawdzone sondy,przepływka ,cewki,świece .Efekt pow 3tyś obrotów to jak by coś dusiło śilnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 zakręć gaz i zobacz co będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dodam że trzeba trochę po jeździć z skręcona butlą a nie tylko na próbę!! Jeśli nie przejdzie to podepnij pod Consult II bo może być wiele przyczyn mechanicznych lub elektronicznych.( a moze tylko rozjechało mapę wiec i lpg będzie głupiało!?, to że czyscileś przepustnice to nie znaczy że działa prawidłowo w pełnym zakresie wychyłu!, i.t.d) Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek2408 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Byłem u elektromechanika podpioł pod jeden komputer wykazało tylko błąd tego katalizatora ,posprawdzał nim wszystko zero błędów i do tej pory check nie świeci się .Podpioł drugi komputer i sprawdzał prace przepustnicy czyli jest ok też.Wczoraj byłem u gazownika podpioł też swoje komputerki gaz -benz -błędów zero.Tylko co regulował dawki na lpg instalacja LOVATO i gaz nie reagował na większe lub mniejsze dawki ,powiedział ustaw benz i przyjedź jak benzyna jest ok tylko dusi go pow 3tyś obrotów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Czyli jak wpinali na 2 osobne kompy to ma tylko podglad a nie dostęp do wszystkich parametrów pracy silnika. Mapę sprawdzał, współzależność sinusoidalna przy sond bank1/2, prace na poszczególnych garach(wtryski),i.t.d ??? Przesoftował do ustawień fabrycznych??? Napewno nie! … w.w. Kłania się Consult II Pzd. P.s. Pompa paliwowa podaje właściwe ciśnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek2408 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Panowie pojeżdziłem tak jak pisaliście na samej benzynie i trochę się poprawiło czyli wkręca się pow 3,5 tyś ale jeszcze jak by coś go bolało jak na razie żadny check nie wyskoczył .No właśnie gdzie człowiek nie pojedzie to olewka a nie jakaś konkretna naprawa itp. Jutro pojade wstawie do elektromechanika go i niech sprawdza tak jak się należy .Potem pozostaje jeszcze tylko problem ustawienia instalacji lpg ,tu może być problem bo zamiast nowej instalacji czyli takiej 1,5 rocznej sprzedającemu przypomniało się że instalacja fakt jest 1,5 roczna ale używana i firmy lovato a w moim regionie dla gazowników to czarna mamba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 jak się poprawiło to pewnie gaz leci w układ i zalewa silnik, jest za bogato i dlatego nie chce jechać czyli LPG do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek2408 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 No właśnie podczas jazdy z gazownikiem zmniejszał dodawał dawki lpg i mało co instalacja reagowała pomimo działającego sterownika wtrysków i parownika.Tak to może być jak założone jakieś Lovato którego nikt nie ogarnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 nei chodzi o to, ze jeździsz z gazownikiem i regulujesz gaz, tylko o to, ze układ popuszcza gaz w układ podczas jazdy na PB, czyli w dolot idą dwa paliwa i zalewa układ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek2408 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Aweś im pan to powiec zaraz bd że jak pan wiesz to sobie zrób ,taka to natura co niektórych .Do bra pany dzięki za podpowiedzi wstawiam jutro najpierw tak jak pisałem niech sprawdzi go dokładniej elektromechanik, a potem walka z lpg jak tylko coś bd wiedział dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 zanim oddasz auto zakręć butle LPG i niech działa tylko na PB jak zrobi wtedy jedź do gazmena pokaż, ze wszytko OK po czym odkręć butlę i niech się bawi inaczej będziesz latał od jednego do drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek2408 Opublikowano 21 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 (edytowane) Witam wstawiłem do elektromechanika znowu nic nie wykazało,wstawiłem po nim do innych gazowników to na ich kompie wyskoczyło że 2 sonda za katem oscyluje w granicach błędu i oni stawiają na to że to może być przyczyną.Ustawili gas wedle ich głosu stwierdzili że na gazie ma lepsze wyniki na wykresie niż na benzynie,kazali jeżdzić i jak wyskoczy check to podjechać to nich .Panowie zauważyłem jeszcze jeden objaw jak na 3 biegu wcisnę od razu gas w podłogę to go dusi przy 3tyś ,a jak wciskam gas powoli to wkręca się na obroty bez problemu Edytowane 21 Listopada 2017 przez maniek2408 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.