ROBERTJ Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Witam.Jak w temacie...Po porannym odpaleniu dymi na biało jak parowóz.Po kilku minutach przestaje.Płynu nie ubywa,oleju nie przybywa.Test na uszkodzona głowicę/uszczelkę zrobiłem.Na szczęście wszystko ok.Błędów brak.Ktoś ma może jakiś pomysł?Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbt Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 W chłodniejsze dni się to zdarza do póki silnik się nie rozgrzeje no chyba że jakieś śladowe ilości silnik bierze to wtedy podejrzenie na uszczelniacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 19 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 A kolego orientujesz się może gdzie jest egr w murano? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utras Opublikowano 19 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2017 A masz lpg? Wtedy jest więcej pary w spalinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 20 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 Nie mam lpg.Może jakiś czujnik mi pada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbt Opublikowano 20 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2017 W murano nie ma egr-a chyba ze to usa-canada, któreś wersje miały z stamtąd ale nie wszystkie, coś podobnego do egr. Zapodaj foto z okolic przepustnicy ściągając tylko dekiel silnika to Ci powiem czy masz czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERTJ Opublikowano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 Kolego wersja EU.A gdzie celowac z foto?ogólnie przepustnica czy np.bardziej góra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbt Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 EGR był między regulatorem ciśnienia paliwa, przepustnicą a kolektorem. Jak znajdę zdjęcie to wrzucę dla potomnych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.