art9988 Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Witam, Mam problem w Pathfinderze 4.0 ze skrzynią, ponieważ świeci się kontrolka serivce soon i mam błąd P0720. Po wykasowaniu jest chwile dobrze i później powraca jak delikatnie szarpnie skrzynią. Czasem biegi zmienia z opóźnieniem i kręci się na wysokich obrotach i dopiero po chwili zmieni. Ktoś miał podobny problem? Gdzie ten czujnik może się znajdować i gdzie go kupić? Od czego innego może pasować? Witam ponownie. Bardzo proszę o jakieś rady. Dziś skrzynia przełączyła mi się w tryb awaryjny i nie chciała zmieniać biegów. Po ponownym uruchomieniu auto wszystko wróciło do normy. Nadal jest błąd czujnika prędkości wału zdawczego skrzyni biegów. Gdzie tego czujnika szukać. Do skrzyni wchodzi wg mnie tylko jedna kostka i nic więcej nie widzę. Gdzie może się to znajdować.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Podaj numer tego kodu zobaczę w SM co Nissan w tym temacie radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art9988 Opublikowano 23 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Podaj numer tego kodu zobaczę w SM co Nissan w tym temacie radzi O jaki numer chodzi mam tylko P0720 Znalazłem tylko taki czujnik z prawej strony przy kole może to mieć coś z tym wspólnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 P0420 - Nieprawidłowa praca katalizatora (Bank1) P0430 - Nieprawidłowa praca katalizatora (Bank2) P0720 - uszkodzenie czujnika prędkości pojazdu. Przyczyny: - uszkodzenie wiązki, - nieprawidłowe napięcie z czujnika, - czujnik podaje dane pomimo że samochód się nie porusza. P1446 - brak kodu w systemie Nissana. Do skanowania używaj albo ELM-237 z aplikacją Torque ablo Nissanowskiego Consulta-II. Badziew z Deplhi nie pokaże wszystkiego prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art9988 Opublikowano 24 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Ok, tylka mam nadal problem gdzie jest ten czujnik umiejscowiony w moim PATH. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 24 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2017 Czujnik znajduje się bezpośrednio w skrzyni automatycznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art9988 Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Czujnik znajduje się bezpośrednio w skrzyni automatycznej. Do skrzyni wchodzi jedna kostka z 8 kablami to chyba od sterownika widoczna na dwóch pierwszych zdjęciach. Jest tylko jeden czujnik w skrzyni, który jest na samym przodzie skrzyni, wyjęty na ostatnim zdjęciu. Torque pokazuje te same błędy. Ten wyjęty przeze mnie czujnik jest podobno o wałka rozrządu. Może on mieć wpływ na ten błąd P0720 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 pierwsza kostka jest od sterownika skrzyni, czujnik ktorego szukasz moze byc w innym miejscu, dostęp od nadkola. P1446 NISSAN - EVAP Canister Vent Control Valve Close,kod wystepuje w silniku benzynowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art9988 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) . Edytowane 7 Grudnia 2017 przez art9988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 (edytowane) http://www.thenissanpath.com/filelib/R51/Service/AT.pdf strona 116 Edytowane 6 Grudnia 2017 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art9988 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) . Edytowane 7 Grudnia 2017 przez art9988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) w takim razie chyba chodzi o czujnik na płycie sterownika alektrozaworów (turbine revolution sensor) trzeba spuscic olej, odkrecic miske olejowa skrzyni i wyjac sterownik. czujnik jest od drugiej strony. Edytowane 6 Grudnia 2017 przez camo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art9988 Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam ponownie. problem nadal nie rozwiązany. Znacie kogoś kto się tym zajmuje? skąd wziąć taki czujnik do sterownika lub cały sterownik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GMGM Opublikowano 22 Marca 2024 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2024 Witam mój automat przeciąga tylko na 5 biegu jest ok wiec ewidentne nie zapina się vankler . Jedyne co zdiagnozowałem to fałszywa wartość prędkości dla silnika . Proszę o podpowiedz z kad motor bierze informacje predkosci . Wydaje mi się ze to będzie przyczyna poślizgu. No oczewiscie jakieś problemy na can tez wchodzą w gre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.