Cytrus Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Jak w temacie czy macie jakąś wiedzę na temat tych silników? To bardzo pilne jak wygląda ewentualny serwis itd macie jakąś wiedzę na temat części i eksploatacji tych silników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redzi84 Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Sam się nad nim zastanawiałem ale strasznie mało tego. Poza tym 37 jakoś tak lepiej się prezentuje . Wysłane z mojego ONEPLUS A3010 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 25 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 Kwestia spalania... no ta moc nie jest potrzebna tacie : D tyle mu wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2017 Soalanie pewno takie same jak w 3,5 i 3,7 L a serwis hmmm osprzet ten sam oleju wchodzi pewno tyle samo... CO wiedziećwiecej ?Jak się zapsuje to w jego meijsce 3,5 wpakować i juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 27 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Nie ma problemu ze swapem 2.5 na 3.7? I skrzynia automat jest ta sama ? Osprzęt czujniki rozrząd są takie same 3.7 u 2.5 ...? Edition. Nabyłem g25x koniec 2012 listopad vq25vhr będę obczaj co i jak ^^ Edytowane 28 Listopada 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 To jest raczej blizniacza jednostka vq35de czujniki jak i wiazka silnikowa ta sama powinna byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) To jest raczej blizniacza jednostka vq35de czujniki jak i wiazka silnikowa ta sama powinna byc Przecież vq25vhr to na pewno konstrukcja z vq37 a vq35de jest starszy i faktycznie pokrewnych ale z vq25hr. Vq25vhr ma caly osprzęt ten sam co 37 katy czujniki dwie przepustnice filtry powietrza oleju... w dodatku ma odcinke 7,5 nie wiem co z vq35de można by tu przelozyc on wyszedł później. To istotna zmiana vq25hr to starsza konstrukcja od vq25vhr Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Nie doczytalem myslem ze vq25de masz smiesznie ze takie wynalazki były... Swap taki na 3.7 bo go mocno odmulil - to jest pewne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 (edytowane) Spoko tak myślałem mało jest materiałów na ten temat niestety. Jeśli chodzi o sedana g25x to bardzo przyjemny jest z automatem z g37 myślę że mógłby nie jedna osobę zaskoczyć nie mówię tu o jeździe na prostej tylko tym jak gładko pracuje i jak dobrze współpracuje z tym silniczek w dodatku auto jest fajnie wywarzone. Dzisiaj była wymiana na millers 5w50 płukanka millersa wlecial filtr k&n i nowa oemowa osłona silnika coby brud nie leciał pod maskę,bardzo ładnie się to wpasowalo. Obecnie średnie spalanie 10l tryb mieszany + klima więc jestem miło zaskoczony Czas jednak będzie najlepszym sędziom jak to w życiu bywa i pokaże wady i zalety. Misa olejowa jest dokładnie taka sama 4.7l wymiana Postaram się zdawać relacje z tego nietypowego silnika w dalszej eksploatacji update na 29.12.17 zrobione 2 tys km. - brak ubytków oleju - założenie oslony silnika po zabiegu czysciutko pod maską - silnik bardzo elastyczny dynamiczny wiadomo że nie ma co porównywać z g37 jeśli chodzi o osiągi jednak elastyczność bardzo przyjemna - słaba bateria pilota do samochodu spowodowała problem z odpaleniem (odpalił za 2gim kręceniem) jednak wyskoczył błąd maintance soon procedura resetowania kompa i wymiana bateryjki wszystko bez problemu.(na parkingu 5 min roboty ) nie bawcie się w odpinanie klem aku można to zrobić prosta procedura z youtube - wymiana filtrów powietrza bezproblemowo kupowałem specjalne na podstawie nr VIN i były droższe ale jak się okazało to zwykle filtry do g37 - wersja bez nawigacji brak bose i muzyki przez bluetooth jednak gra fajnie 22.01.2017 Mały update dotarł do mnie zestaw obudowa kierownicy, i łopatki zmiany biegów:) w przyszłym tygodniu relacja z montażu zestawu w g25x zobaczymy czy będzie jakaś frajda przy tych 218KM ( mam nadzieję że wiazka będzie doprowadzona ; ) podobno od 2010 była w każdym sedanie zobaczymy ! edit na 27.01.2018 Ku*ka graty zebrane śrubki przygotowane wchodzę do auta i co obudowa kierownicy jest calkiem inna bo ja nie mam elektrycznej regulacji Jprld : D Dobra z tego złego plus jest taki że i tak to rozkręcilem i wiazka pod manetki jest : ) Więc zgodnie z moją teoria każde g automat po 2010 ma wiazke w kierownicy Macie jakieś pomysły jak podziałać z Tą obudowa tak żeby wpasowac łopatki? Edytowane 27 Stycznia 2018 przez Cytrus 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 27 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2018 Edit: 3cia wymiana oleju i 24 tys km za nami szybko to minęło... bo nawet roku nie ma jeszcze. dalej millers 5w50 silnik czysty cicho równo i sucho. podczas ostatniej wymiany 8k temu ze względu na głośna pracę pompy wspomagania kierownicy wymienilismy olej w układzie wspomagana, nie zniwelowalo to do końca problemu ale prawda taka że nie wyplukalismy go w 100% teraz zrobimy pełne płukanie ale do tego trzeba trochę innej metody czyli przeplukiwanie i wylewanie oleju aż nie zrobi się idealnie czysty. co dalej. Średnie spalanie przy różnych kierowcach ok 10l 2k km temu przeszliśmy wymianę żarników xenonów wypalił się jeden z nich. (60k mil a żarniki byly nigdy nie wymieniane wcześniej) wybór padł na osram night breaker unlimited efekt bardzo zadowalający dodatkowo wymienione żarówki pozycyjne na ledowe. przy wymianie zarnika korzystając z metody podniesienia koła i odpiecia plastiku nadkola wymiana xenonu jest bezproblemowa jest dużo miejsca. Żeby zmienić żarówki pozycyjne polecam ściągnąć puszki odlotów powietrza w szczególności od strony pasażera bo tylko wtedy jest możliwość jej wymiany, poziom trudności max 2/10 : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 NO to mało pali... lekko licząc 1,5L więcej by spalało takie 3,5-3,7... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.