pyton Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Powitać. Spaliłasie żaróweczka podświetlająca gałke od regulacji temperatury nagrzewnicy. Jako to zmienić? Trzeba pół wnetrza demontować czy da się jakoś "od przodu"? HELP.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 ten panel i tak musisz wyciągnąć!dzisiaj mi też nie świecą te dwie małe od temp i nawiewu do tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 demontujesz gałkę zmiany biegów, dolny panel, z wneką, nastepnie odkrecasz srubkę górnego schowka, wyjmujesz go i targasz środkowy panel z klimatronikiem... odkręcasz panel klimatronika i na zaczepach rozbierasz go....aha uprzednio zdejmujesz pokrętła i odkręcasz jesli sa jakieś śrubki. demontujesz reszte plastików i masz dostęp do zaróweczek które są na takich malutkich cokolikach przylutowane do płyty. Ja wywaliłem wszystkie zarówki i wlutowałem diody led, wykorzystalem 3 samoprzylepne paski led po 3 diody w rzędzie z opornikami. Kolor biały zimny i niestety odcien się rózni od fabryki,do tego nadaje się ciepła led, kolor zblizony do zarówkowego. Jak znajde czas i kupie ciepłe ledy to wymienię a narazie olewam temat bo swieci mocniej niz fabrycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony091 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Po co poł kokpitu rozbierać ? U mnie wystarczy z czuciem pociągnąć za szarą obwódkę i odskakuje. Następnie z czuciem ruszam przełącznikami i wyskakują i lampi sa na wieszchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Żarówki są 3 ! Dwie między pokretlami a trzecia w moim przypadku ( mam nawiew na tyl) znajduje się między ost pokrętłem a dwoma małymi, żarówka to T3 zespolona i przylutowana do całego układu ( płyty) a to co znajduje się pod pokretlami to przezroczyste plastiki przewodzace swiatlo!chcac nie chcąc musisz rozebrać główny moduł żeby dostać się do samych żarówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 przecież napisałem iz trzeba rozebrać panel srodkowy, wykręcic moduł klimatronika i go rozebrać bo żarówki są wlutowane na płycie. Skoro kolega Tony chciał na skróty to już jego sprawa, po czasie doszedłby do tego ze tak się nie da.... te zaróweczki da się wymienić samemu, a jesli ktoś nie ma lutownicy czy zdolności manualnych to lepiej oddać to w ręce elektronika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyton Opublikowano 7 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 No tak, wiedziałem, że trzy godziny rozbebeszania a minuta naprawy Oj, niechcemisie... Dzięki za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 to nie są 3 godziny... bez przesady, w takim czasie rozkreca się całą deskę w pathu.... to jest auto zrobione dla amerykanskich mechaników.... łatwo rozbieralne. Ja miałem więcej czasowo zabawy z lutowaniem a nizeli z rozbieraniem i wyjęciem panelu klimatronika. Ten panel wyjmuję w max. 3 minuty banał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.