Rex-er Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Jestem zielony w kwestii elektryki, ale w moim Pulsarze ostatnio przyszedł do głowy pewien pomysł (mamy jedno gniazdo usb i jedną zapalniczkę, a wszystko w podłokietniku). Czy w ogóle możliwe jest fizycznie wyprowadzenie portu USB ładującego z.. lusterka fotochromatycznego. Mam takie coś (foto z neta, poglądowe https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/12/06b5449b83110a448ab1c2e5f07c5033.jpg - jak w QQłkach) i zastanawiam się, czym to jest zasilane i czy jakiś błyskotliwy elektryk byłby w stanie z tego wyciągnąć kabel do ładowania. Jest to możliwe, czy to za duże obciążenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 po Ci taka chałtura skoro masz wszytko w podłokietniku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 10 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 po Ci taka chałtura skoro masz wszytko w podłokietniku ?Lepiej pociągnąć zasilanie z lusterka niż podlokietnika. Tylko wydaje mi się może być to problem z obciążeniem i może nie wystarczyć już np. na kamerę. Trzeba będzie sprawdzić w schemacie. Sent from my SM-A510F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rex-er Opublikowano 12 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 po Ci taka chałtura skoro masz wszytko w podłokietniku ? Ponieważ przez pół samochodu wiszą mi kable do ładowania smartfona oraz kamerki - żeby ładnie je rozprowadzić, potrzebowałbym kilkumetrowe. Co więcej, zajmują one ciągle jedno jedyne gniazdko ładowania, co uniemożliwia np. ładowanie tabletu z bajkami dla dzieciaków z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany