tomaszek_primeraP11 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Witam Koledzy i koleżanki dawno mnie nie było bo miałem spokój z moją primerą niestety ale znowu dała o sobie znać, pierwszymi objawami były zaniki ogrzewanie w kabinie, ale jeżdżę na krótkich trasach wiec nie przeszkadzało mi to ale ostatnio podczas jazdy wskazówka temperatury weszła na czerwone zatrzymałem sie i ujrzałem pusty zbiorniczek wyrównawczy dolałem i myslałem ze bedzie spokój. niestety nic to nie dało. Wjechałem na kanał i zauważyłem wyciek myslałem ze pompa wody, ale pompa sucha a wyciek zlokalizowałem w bloku silnika - z tyłu silnika chyba nad rozrusznikiem jest taka zaślepka wklęsła tak jakby z innego materiały, wygląda jakby była skorodowana i z tej zaślepki woda ciurkiem leci podczas pracy silnika Bardzo proszę o rade co z tym fantem zrobić :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo32 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Przerdzewiał Ci brok w bloku silnika. Trzeba zdemontować kolektor ssący, wyciągnąć resztki, oczyścić rowek w bloku i wbić nowy. Oby tylko silnik nie przegrzał się, bo wtedy trochę więcej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.