ziolo87 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Cześć, Jak w temacie, w instrukcji do QQ mam opisany ten sam silnik ale typ A i B ? Czy ktoś wie na czym polega różnica? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yan_2007 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 (edytowane) Podstawowa różnica to taka, że silnik A (115 KM) był przed liftingiem (do 2011 r) a silnik B (117 KM) po liftingu. Edytowane 15 Grudnia 2017 przez Yan_2007 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziolo87 Opublikowano 15 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2017 Podstawowa różnica to taka, że silnik A (115 KM) był przed liftingiem (do 2011 r) a silnik B po liftingu (117 KM). Tak podejrzewałem Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 a ja mam auto z 2010 i w dokumentach jest 117KM, ale gdzieś czytałem, że po 2011 były wersje 95KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Od IV kw. 2010r. montowano Qq w wersji poliftingowej z silnikiem 117KM.Jeśli Twój Qq jest z końca 2010r to jest z tym silnikiem. O silniku Pb niższej mocy w Qq pierwszy raz słyszę ?!! Edytowane 16 Grudnia 2017 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Znalazłem taką stronkę z danymi do QQ. Są pojemności silników i nie tylko. http://autosotua.com/techniczne/nissan/qashqai/station-wagon-2007/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yonex Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 ja z juka - tylko tu zajrzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcin sz-n Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 ja z juka - tylko tu zajrzałem pozdrawiamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorpaw Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Mili Państwo. Czy wszystkie poliftowe miały silnik 117 KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 (edytowane) Ależ Panowie nie przywiązujcie wagi do tych 2 szkap (czytaj KM ) bo silniki 1.6 Pb były identyczne a tylko wymogi ekologiczne spalin E5 wymusiły kosmetyczne zmiany , które "przypadkiem" skutkowały wynikiem wyższym o 2KM. Z uwagi na wspomnianą normę spalin Qq po FL były już 117 konne Edytowane 18 Grudnia 2017 przez nowy 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldo Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Od IV kw. 2010r. montowano Qq w wersji poliftingowej z silnikiem 117KM.Jeśli Twój Qq jest z końca 2010r to jest z tym silnikiem. O silniku Pb niższej mocy w Qq pierwszy raz słyszę ?!! Witam A o takim słyszałeś Nissan Qashqai 1.6 HR16DE 2008r. (84kW, 114KM) w tym przypadku ani A ani B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Panowie... to jest związane z normą emisji... Euro 4 to Type 1 a Euro5 to typ 2. Moc proponuje podawać w kW bo KM to jak wiemy różne są.. ( BHP, PSI itp itd )... generlanie od 09/2010 86kW a wcześniej 84kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzys73 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 Witam takie pytanko to te silniki 84kW były z jednym wtryskiem a 86 kW mają dwupunktowy wtrysk?. Tak się trochę podpinam ale nie wiem jak sprawdzić te wtrysku za bardzo to się nie znam a po wczorajszej rozmowie z "gazownikiem" który stwierdził za z 2011 to pewnie dwupunktowy wtrysk i zaśpiewał mi 3,5K za instalację LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi33 Opublikowano 22 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Na 99% dwupunktowy,podnieś maskę, z przodu silnika będziesz miał jak by czujniki z przewodami i właśnie po 2 sztuki na cylinder,też niedawno gaz założyłem. Jestem zadowolony, spalanie gazu ok 8,5l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 23 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2018 (edytowane) 13 godzin temu, waldi33 napisał: niedawno gaz założyłem. Jestem zadowolony, spalanie gazu ok 8,5l/100km Miałem nadzieję że wynik będzie odrobine lepszy ale i tak dobry Edytowane 23 Października 2018 przez Author53 ()) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2019 Podłączę się pod ten temat ale ze spalaniem. Jeżdżę obecnie tylko po mieście na dystansie 5km (postój 8h) 5km ... i to tyle, praktycznie cały czas na zimnym silniku wraz z włączoną klimą. Komputer pokazuje średnie spalanie około 9,5-10L przy obecnej pogodzie od -5C do 0C ... czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2019 Przy takich dystansach normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkahead Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 Na to wychodzi, zrobiłem w weekend kurs 2x100km na narty, 5 osób + sprzęt i spalanie w normie: 7,5L na 100km z włączoną klimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2019 A moim skromnym zdaniem, wynik masz REWELACYJNY. Mój kolega z pracy, przy podobnych pokonywanych dystansach ma w Realu 10l/100 przy tym samym silniku. Więc czapki z głów Wysłane z mojego BAH-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.