Michal99 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Witam ,posiadam Primerę p10 2.0 16v 115km ze skrzynią automatyczną która została przełożona z modelu p11. 2 dni temu pojawił się pewien problem ,mianowicie jadąc ok.80km/h skrzynia jakby zgubila bieg i jedyne co mogłem zrobic to się zatrzymać. Auto zostało pod blokiem na całą noc i rano gdy auto było zimne ,wszystko było ok, gdy silnik był już rozgrzany skrzynia znów straciła bieg i musiałem czekać i bawić się drązkiem do czasu aż bieg nie wskoczył. Czym może być to spowodowane i co robić ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 długo chodziło to po swapie ? to stary hydrokinetyk jak poziom i stan oleju, nie masz wycieku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Oleju jest nawet za dużo ,skrzynia sucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Nie może być, ani mniej, ani więcej oleju. Albo olej kiepski i po rozgrzaniu traci lepkość, albo zawór lock up w skrzyni szwankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Olej dosyc dobrej jakosci ,spuszcze troche zeby poziom sie wyrownal i zobaczymy. Co to zawor lock up? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Hmm.. z tego co pamiętam to P11 miał CVT.... tutaj może być problem z TCM i innymi elementami któe moge byc nie podłączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Jakoś jaśniej mozesz to wyjasnic ? W sensie nie skrotami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 W P11 była montowana RE0F06A CVT a w P10 była RL4F03A. W CVT od p11 można używac tylko oleju NS1 , z innymi może być problem. CVT - Continously Variable Transmission , przekładnia bezstopniowa. TCM - transmission control module - jednostka sterująca przekłądnią CVT. Do systemu należy też połączenie z przepustnicą ... nie wiem co zostało przełożeone i jak podłączone.. ale jesli czegoś jest brak to nie będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Wlozona tylko skrzynia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 No to nie będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Ja sie pytalem czy dlugo chodzilo po swapie? Wlasnie po to zeby wyeliminowac zly montaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Chodziła gdzieś od maja/czerwca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Dziwne.. nie powinna działać od początku... jeśli to jest skrzynia od P11.. czyli CVT.... możliwe ,że wstawili Ci od P10tki używke padnięta, a powiedzieli ,że to P11 było. Takie numery już widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Skrzynie sam zamiawialem i jestem pewien ,ze jest od nowszego modelu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Najlepiej znać nr VIN dawcy, wtedy można określić nr skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Czyli na początek sprawdzić TCM ,połaczenie z przepustnicą i wyregulować poziom oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Na poczatek podaj symbol model nowej skrzyni, inaczej bez sensu dywagacje, w p11 byly tez skrzynie nie cvt. Na pewno w odmianie g20 ale pewnie nie tylko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal99 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Gdzie znajdęten symbol ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.