marecki_111 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Witam mam mały problem wyskakuje mi blad "headlight system fault" - jest to bła od swiateł nissan x trail t32 swiatła ledowe wymieniłem lampy bo jak kupilem auto te orginalne byly uszkodzone , zakupilem uzywane na allegro problem tkwi w tym , ze wyskakuje ten blad bylem na serwisie i stwierdzili ze lampy swieca co ja sam stwierdzilem wczesniej ale nie poziomuja sie czy ktos cos wie w tym temacie prosze o podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 A czy na pewno zakupiłeś lampy z poziomowaniem???A dla czego oryginalne były uszkodzone? Może ich uszkodzenie spowodowało wzbudzenie błędu.? Mało informacji podajesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 (edytowane) to taki błąd? Edytowane 21 Grudnia 2017 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_111 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 A czy na pewno zakupiłeś lampy z poziomowaniem???A dla czego oryginalne były uszkodzone? Może ich uszkodzenie spowodowało wzbudzenie błędu.? Mało informacji podajesz. witam uszkodzone tzn rozbite szkla wiec kupilem uzywki na allegro tez ledowe i tez z poziomowaniem , na serwisie sugerowali zeby zczytac numery ze starych lamp i porownac z tymi co kupilem mechanikk sugeruje ze moze rocznikowo so inne ale czy ma to cos wspolnego z tym ze nie dziala poziomowanie ? to taki błąd? witam mi wyskakuje taki blad "headlight system fault" na filmiku jest troche inny i chyba dotyczy tego ze ktoras z diod nie swieci i gosciu robi obejscie aby nie wyskakiwal komunikat u mnie sie swiatla same nie poziomuja nie wiem co z tym robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Na Twoim miejscu,jeżeli masz troszkę zacięcia ,to podłączył bym stary reflektor za pomocą osobnych kabelków i porównał gdzie są piny od poziomowania Ewentualnie stare reflektory podpiąć pod kostki i sprawdzać w kostce za pomocą miernika czy jest podawane napięcie do poziomowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_111 Opublikowano 23 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2017 Na Twoim miejscu,jeżeli masz troszkę zacięcia ,to podłączył bym stary reflektor za pomocą osobnych kabelków i porównał gdzie są piny od poziomowania Ewentualnie stare reflektory podpiąć pod kostki i sprawdzać w kostce za pomocą miernika czy jest podawane napięcie do poziomowania. myslalem o tym i chyba pobawie sie miedzy swietami i zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voltec Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Nie wiem jak jest w przypadku X traila ale w innych markach system wymaga adaptacji ( kalibracji początkowej, ustawień zerowych rożnie to się nazywa w innych markach) po awarii lub wymianie jednego z tych elementów: - lampy - czujników na wahaczach - komputera sterującego. Bez takiej adaptacji system przechodzi w tryb awaryjny i światła świecą najkrócej jak mogą - jest to zabezpieczanie aby w wypadku awarii nie oślepiać kierowców jadących z naprzeciwka. Jak przeprowadzić taką adaptację w dużym uproszczeniu - podpinamy komputer serwisowy i wprowadzamy system świateł w tryb programowania ( nastawień początkowych, kalibracji czy jak to zwał ) - ustawiamy światła ( rożnie się to robi dla każdego producenta od mechanicznej śrubki na lampie po regulacje każdej lampy komputerem) - klikamy zapisz i komputer zapamiętuje ustawienia ( położenie soczewki) tzw zerowe początkowe bez obciążenia i na ich podstawie w zależności od obciążenia dostosowuje świecenie świateł. W pierwszych systemach do ustawienia prawidłowego tych świateł poza komputerem wystarczył przyrząd do ustawiania świateł taki jak jest na stacjach diagnostycznych. Później im bardziej skomplikowany system tym bardziej jest to ..... i przeważnie tylko serwisy mają dostęp do odpowiednich przyrządów aby to wykonać prawidłowo. Sama lampa różni się przeważnie budową od takiej zwykłej lampy z regulacja mechaniczną ( ręczną), jest trochę bardziej skomplikowana i rozbudowana, przez co nie można od tak po prostu przełożyć innych lamp. W teorii w serwisie powinni o tym wiedzieć ale .... różnie jest z tymi serwisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_111 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 właśnie jak piszesz różnie jest z tymi serwisami byłem w ASO ale nie poradzili sobie z tym problemem ale dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakar Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Witam, Jaki może być powód świateł LED , które świecą po znakach bardzo daleko i nie chcą się wypoziomować ? Mam taki problem jak skończyła się gwarancja i po przeglądzie gwarancyjnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emjot Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 (edytowane) Ja wymieniałem LED-y w moim x-ie (wersja poliftowa z 2018 roku - dodatkowo skrętne) i nic nie trzeba było kalibrować. Może jest problem z czujnikiem poziomowanie (na tylnej belce). Napisz coś więcej jaki rok, jaki kod błędu. Ja sprowadziłem swojego x-a z Niemiec, naprawiłem go poza autoryzowanym serwisem (w większości sam). Jak pojechałem na pierwszy przegląd (po roku z przebiegiem 7000km) to serwis nawet komputera nie podłączył i żadnego z błędów nie skasował, które im na próbę zostawiłem. Nie ma się co oszukiwać z tym serwisem. Ja jestem zarzenowany jakością w Poznaniu. jak zapytałem w serwisie o kalibrację radaru przedniego, to koleś zrobił duże oczy, zawołał 1800 PLN i przyznał, że jeszcze nigdy tego nie robili. Edytowane 7 Kwietnia 2019 przez Emjot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emjot Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 W dniu 21.12.2017 o 16:41, marecki_111 napisał: Witam mam mały problem wyskakuje mi blad "headlight system fault" - jest to bła od swiateł nissan x trail t32 swiatła ledowe wymieniłem lampy bo jak kupilem auto te orginalne byly uszkodzone , zakupilem uzywane na allegro problem tkwi w tym , ze wyskakuje ten blad bylem na serwisie i stwierdzili ze lampy swieca co ja sam stwierdzilem wczesniej ale nie poziomuja sie czy ktos cos wie w tym temacie prosze o podpowiedz A przednia wiązka nie ucierpiała? Jak by co to mam na zbyciu do wersji przed liftowej pod LED (bo okazało się, jak już kupiłem, że po lifcie jest zupełnie inna) (z góry uprzedzam, nie jestem handlarzem) Wiązka idzie pod lampami, po belce przedniego zderzaka do skrzynki bezpieczników po lewej stronie. Co do numerków na częściach używanych z Allegro to często próżno ich szukać. Sprzedawcy skutecznie się ich pozbywają, szczególnie ci, co maja wątpliwości co do legalności pochodzenia swojego towaru :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smakor Opublikowano 1 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2022 W instrukcji serwisowej jest napisane, że każda ingerencja w lampy i/lub zawieszenie wymaga kalibracji układu poziomowania do poziomu zero - odniesienia (z komputera). Ale czy to może generować błąd nie doczytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.