hojny67 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jestem właścicielem Qashqaia 2.0 z silnikiem benzynowym przebieg 60 tyś. km. Mój problem polega na tym, że w niskich temperaturach (ok.0 stopni) samochód w czasie zapalania jak gdyby załapywał lecz obroty natychmiast spadają i gaśnie, gdy jest cieplej obroty spadają do 500 obr/min po czym wchodzą na 1100 obr/min,i gdy samochód się lekko nagrzeje stabilizują się na poziomie 700 obr/min. W czasie zapalania zimnego silnika mam wrażenie, że brakuje mu jakiegoś impulsu, który spowodowałby że samochód wejdzie na wyższe obroty. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Jestem właścicielem Qashqaia 2.0 z silnikiem benzynowym przebieg 60 tyś. km. Mój problem polega na tym, że w niskich temperaturach (ok.0 stopni) samochód w czasie zapalania jak gdyby załapywał lecz obroty natychmiast spadają i gaśnie, gdy jest cieplej obroty spadają do 500 obr/min po czym wchodzą na 1100 obr/min,i gdy samochód się lekko nagrzeje stabilizują się na poziomie 700 obr/min. W czasie zapalania zimnego silnika mam wrażenie, że brakuje mu jakiegoś impulsu, który spowodowałby że samochód wejdzie na wyższe obroty. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.Zacznij od sprawdzenia czy nie ma jakiejś nieszczelności w dolcie powietrza.. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hojny67 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Dzisiaj podpiąłem samochód pod komputer nie było żadnych błędów, sprawdziłem odczyt z czujników i tak: przy temperaturze 5 stopni czujnik temperatury cieczy pokazywał 9stopni, czujnik temperatury powietrza dolotowego wskazywał 21 stopni, dodam że samochód był całkowicie wystudzony. Czy błąd pierwszego czujnika jest jeszcze do zaakceptowania? czy drugi czujnik jest w przepływomierzu? czy można go w jakiś sposób zreanimować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scanik Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Dzisiaj podpiąłem samochód pod komputer nie było żadnych błędów, sprawdziłem odczyt z czujników i tak: przy temperaturze 5 stopni czujnik temperatury cieczy pokazywał 9stopni, czujnik temperatury powietrza dolotowego wskazywał 21 stopni, dodam że samochód był całkowicie wystudzony. Czy błąd pierwszego czujnika jest jeszcze do zaakceptowania? czy drugi czujnik jest w przepływomierzu? czy można go w jakiś sposób zreanimować?Zanim zaczniesz grzebać to w miare możliwości podlacz pod inny tester. Jak Ci sie nie spieszy to w sobotę moge sprawdzić różnice temperatur u siebie z tym, ze ja mam 1.5 dci Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hojny67 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Nie spieszy mi się, bo jest ciepło i samochód zapala, Jeżeli byś mógł podać mi te pomiary będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.