ckycky Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Czesc wszystkim po dluzszej przerwie. Czy ktos z Was mial moze podobne objawy w swoim XT. Przy ruszaniu do przodu i do tylu na maksymalnie skreconych kolach "cos" mi stuka z przodu auta. Do tej pory zostalo wymienione: * Wahacz lewy + tuleje tylne wahaczy, * Gumy stabilizatora - dwie sztuki, * Oslona przegubu wewnetrznego lewa, * Wahacz prawy + tuleje tylne wahaczy, * Koncowki drazka prawa i lewa strona, * Zbieznosc. Z gory dzieki za podpowiedzi... Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 tuleja tylna wahacza jest integralną częścią wahacza i jak kupujesz nowy wahacz to to jest całość - więc dlaczego piszesz wahacz + tuleja jak by to były oddzielne części? Nie wymieniłeś łączników stabilizatora jako jedynej części w przednim zawieszeniu dlaczego ? Stukało przed tymi wymianami ? Stukanie może być spowodowane przegubami albo źle dokręconym którymś z elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 tuleja tylna wahacza jest integralną częścią wahacza i jak kupujesz nowy wahacz to to jest całość - więc dlaczego piszesz wahacz + tuleja jak by to były oddzielne części? - tutaj masz racje. Przekleilem tutaj tylko to co zapisalem sobie na przegladzie zawieszenia, czesci sa faktycznie zintegrowane. Nie wymieniłeś łączników stabilizatora jako jedynej części w przednim zawieszeniu dlaczego ? - Nie zostaly zdiagnozowane jako do wymiany a ja glupi nie pomyslalem zeby je wymienic. Mozliwe ze myslalem wtedy, ze sa w miare nowe, bo wczesniej wymienialem laczniki w tyle. Stukało przed tymi wymianami ? Stukanie może być spowodowane przegubami albo źle dokręconym którymś z elementów.Wczesniej tez stukalo, ale mam wrazenie ze po wymianie opon na zimowe jakos bardziej zaczalem zwracac na ro uwage. Dodatkowo powiem ze jestem wlasnie po corocznym przegladzie i tam tez nic nie wynalezli - powiedzieli ze jest sztywno - po czym sam ich nakierowalem na koncowki drazka - stwierdzili ze jest troche luzu - wymienilem - dalej stuka. Moze nagram jakies wideo pozniej. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Za stukanie przy skreconych kołach w aucie z przednim napedem,winne są przeguby półosi napędowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 30 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Za stukanie przy skreconych kołach w aucie z przednim napedem,winne są przeguby półosi napędowych.A w jaki sposob to zdiagnozowac bez rozkrecania i zagladania do srodka? Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Jedź gdzieś na pusty parking ,skręć maksymalnie koła i jedź wolno.Jeżeli będą to przeguby to na bank je usłyszysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 1 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Jedź gdzieś na pusty parking ,skręć maksymalnie koła i jedź wolno.Jeżeli będą to przeguby to na bank je usłyszyszMialem dzisiaj okazje troche potestowac auto. Najpierw wybralem sie na maly noworoczny offroad, gdzie wladowalem sie w taka koleine ze myslalem ze tlumik zostawie za soba. Cale szczescie jeszcze sie trzyma Pozniej pojechalem na parking gdzie sprawdzilem przeguby i niestety nic nie bylo slychac. Skrecilem kola na maksa, ruszalem, jezdzilem normalnym tempem, pozniej krecilem sie jak pies probujacy ugryzc ogon... Jedyne co bylo slychac to pisk opon. Ale ale....., wjezdzajac pozniej na inny parking, prawie taki sam jak mam pod domem czyli uniesiony od poziomu drogi moze max 3cm uslyszalem wspomniane stukniecie. Kola byly skrecone. Brzmialo to jakby z mocowania amortyzatora, no ale moze sie myle. Idac dalej tym tropem odkrylem ze stukanie jest zawsze slyszalne przy najezdzie na jakis prog lub przy zjezdzie z tego progu, nierownosci. Jakies pomysly...? Wszystkiego dobrego w nowym roku! Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 łącznik stabilizatora,Zdejmij je i sprawdź czy mają luzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 a łożysko górne amortyzatora? Może tam jest już luz i amorek podskakuje w kielichu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 a łożysko górne amortyzatora? Może tam jest już luz i amorek podskakuje w kielichu. No wlasnie o tym mysle. Musze znalezc troche czasu i pojechac na kanal popatrzec od dolu i od gory. Dam znac czy cos poszlo do przodu... Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Najpierw sprawdź łączniki stabilizatora. Spróbuj je odkręcić i sprawdź czy jest ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.