RobertD Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Witam Mam problem z podłączeniem świateł dalekosiężnych, w swoim path mam xenony i czy jest możliwość wpiac się tak żeby zapalaly się z dlugimi? W xtrailu nie miałem problemu bo była żarówka h4 i znalazłem kabelek od drogowych i tyle. W xenonach jestem zielony, nie chce osobnego włącznika w kabinie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Musialbys sie wpiac w skrzycne gdzie sa bezpieczniki a nie w kabel wychodzący od lampy.Jkaie masz te halogeny bo tez sobie che kupic ale niewiem jakie bo jest ich masa na rynku,masz ledowe czy zwykle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Coyote inwestuj w LEDy, załóż jakiś panel ledowy na dach wzorem Jeepów albo w zderzak i noc stanie się dniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coyote024 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 takie cos mam na dachu ! interesuje mnie dwa halogeny dalekosiezne do mocowania na przednie rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon 73 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 W Patku, jeśli masz fabryczne xenony to są to żarniki bi-xenonowe czyli długie z krótkimi i nie ma opcji żeby działały jedne i drugie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...