Monteskiusz Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Witam, Jak ruszam bez trakcji na mokrym to skacza Koła. Strasznie irytujace. Byłem na stacji diagnostycznej i mowia ze amorki maja 82% . Opony sa nowe, na poprzednich bylo tak samo. Rozwazam wymianę amortyzatorow na Kayabe i tu moje pytanie czy dobrze kombinuje czy moze to byc np wina zbierznosci lub czegos jeszcze innego. I drugie pytanie czy kayaba za 245 zl /szt to dobry wybór ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Gumy na sankach masz do wymiany. Sam przez to przechodzę bo aktualnie je wymieniam. Najlepszym rozwiązaniem będzie założenie poliuretanów (miękkich). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monteskiusz Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Jesteś pewien ? Mechanik mi powiedział że gumy są ok. Sądziłem że to amortyzatory bo w corolli mi tak skakał przód ;P Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Monteskiusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Mam całe nowe zawieszenie (prócz kilku gum), nowe poliuretany na dyfrze i nadal napierdziela niemiłosiernie. Poza tym dopiero po zdjęciu sanek możesz stwierdzić ich stan. Moje się już "bujały" przy ruszaniu palcami. Z resztą Coobcio już nie raz pisał że przyczyną takiego skakania najczęściej są słabe gumy na sankach Dodatkowym plusem tego jest to że przynajmniej mogłem dobrze zakonserwować całą podłogę z tyłu Edytowane 3 Stycznia 2018 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrabot Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Jak uporacie się z problemem to dajcie znać co było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monteskiusz Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Wymiana gum na sankach wyeliminowała prawie w 100% drgania przy ruszaniu. Czasem się jeszcze zdarzy ale jest o wiele lepiej. Auto stało się dużo bardziej stabilne w prowadzeniu i przy poślizgu. Na ten moment wstrzymuje się z poszukiwaniem przyczyny drgań ale pewnie temat wróci na wiosnę, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 a możesz napisać ile Cię wyszły części + robocizna? Montowałeś gumowe zamienniki czy poliuretany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Poli to 3 stowy od strongflexa jak sie nie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3dbe Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Każdy chyba na prędzej czy później z tym problemem będzie walczył, a tak swoją drogą ostatnio saabem pojechałem na stację diag sprawdzić amory, 71% a następnego dnia sprawdziliśmy i były oba przednie, puste w środku, wchodziły i już tak zostawały, także tego, te pomiary to można sobie wsadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrabot Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Potwierdzam. W ciągu tygodnia byłem na 3 różnych stacjach i miałem odpowiednio 84 - 65 - 75. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green1985 Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Poli to 3 stowy od strongflexa jak sie nie myle Dzięki za info, faktycznie mają to wszystko fajnie skatalogowane. Wychodzi 400 zł za 4 tuleje wózka + 300 zł za 3 tuleje mocowania dyfra. A który kolor stosowaliście? Te czerwone są faktycznie zbliżone do serii? Albo czy na żółtych jest duży skok w stronę "betonu"? Zawias mam jeszcze w serii, w marcu planuję wrzucić sprężyny Tein S-tech (17mm/14mm w dół), ale są podobno tylko minimalnie sztywniejsze od serii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NWCWJ Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2018 Nie chcę zakładać nowego tematu a szukam zawieszenia do swojego 240sx. Znalazłem takiego gwinta ale wydaje mi się, że to szajs jest https://www.olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-gwint-nissan-s13-s14-180sx-200sx-240sx-silvia-CID5-IDrICHL.html Ktoś jeździł na tym ? Jakieś opinie ? Za dobry gwint trzeba dać 4-5k pln a to dużo jak dla mnie. Myślałem też o sprężyny -30 lub -45 plus amorki ale nic takiego nie mogę znaleźć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.