Olimpkrk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Hej chce kupic diesla z 2014 lub 2015. Ale zauwaylem ze sa dwa silniki dislowe. Ktory polecacie 1.5 czy 1.6? Ktory mniej awaryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Zdecydowanie 1,6, jest to całkowicie inna konstrukcja niż 1,5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Czemu zdecydowanie? Mniej awaryjny czy cos innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Mocniejszy, nwoczesniejszy, nie obciążony tak złą reputacją jak 1.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 A jak ze skrzynia cvt? Tu w Anglii wszedzie to cvt.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawiec1974 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Czemu zdecydowanie? Mniej awaryjny czy cos innego? Przepraszam, że nie rozwinąłem wątku ale myślałem, że kolega jest świadom "sławy 1,5". Co do skrzyni to się nie wypowiem, różne są opinie ale ostatnio słyszałem coś takiego: " życie jest za któtkie aby jeździć dieslem w manualu" fajne co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 J11 to tylko CVT... szkoda. K9K to odgrzewany kotlet od lat. Ma swoje wady i zalety... do 200 000 powinien jezdzic bez problemu jesli bedzie odpowiednio serwisowany. R9M to cos zupelnei innego... wady.. hmmm.. sa.. ale to dosc swierza jednostka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 5 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 1.5 awaryjne? Ale po lifcie nic sie nie zmienilo? Nadal ta jednostka kiepska? Czytajac te fora wszystkie to zadne auto nie jest dobre. A qq jezdzi od groma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcypr Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 W marcu zeszłego roku kupiłem 1.5 rocznik 2014 i jak do tej pory sprawuje się - odpukać - bezproblemowo. Jak dla mnie brakuje oczywiście mocy ,bo to tylko 110 koni, ale autko użytkuje głównie małżonka , a jej to w zupełności wystarcza. Także jesteśmy zadowoleni. Ale przyznam,że wziąłbym 1.6 gdyby stał na placu wtedy jak kupowałem. Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Kolego ile masz juz przejechane?? Zadnych problemow z dpf? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelcypr Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Kolego ile masz juz przejechane?? Zadnych problemow z dpf?W momencie zakupu auta na liczniku było 28 tyś. km. W tej chwili mam niecałe 40 tysięcy i jak na razie nie mam żadnych problemów z autem. Jedna jedyna rzecz którą musiałem zrobić , to wymiana akumulatora. Tak jak pisałem wcześniej , głównie moja małżonka jeździ, także autko jest eksploatowane bardzo spokojnie , delikatnie wręcz . Ja wsiadam od czasu do czasu , to trochę nissana pogonie zawsze . Pytanie jest jakby samochód reagował na intensywną eksploatacje..? Wysłane z mojego Lenovo A6020a40 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 ON z DPF na miasto.... będzie problem za jakiś czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 To już nie są te same DPF-y co kiedyś,teraz komputer steruje wypalaniem i nawet nie wiesz kiedy to się dzieje.Jeżeli przerwiesz takie wypalanie ,to po załączeniu silnika proces zaczyna się od nowa.Niektóre firmy zaczęły nawet stosować dodatkowy wtrysk paliwa do filtra w celu poprawienia wypalenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Nissan też stosuje przy kilku silnikach wtrysk dodatkowy do wypalania. Nie mniej to ten sam DPF co kiedyś... wypalanie jest automatyczne , ale jeśłi proces wielkorotnie nei zakończy sie to wchodzi błąd i a "śmiecie" zbieraja sie i zbierają...możesz mi wierzyc lub nie , ale wiem doskonale jak to działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 No ale jak on sie zalacza? Pokazuje mi komunikat ile mam smieci w dpf? Ale zebym go zbutowal zeby wypalic wszystko? Czy poprostu walnie mi czerwona ikonke i kilka stowek nie moje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot505 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 No ale jak on sie zalacza? Pokazuje mi komunikat ile mam smieci w dpf? Ale zebym go zbutowal zeby wypalic wszystko? Czy poprostu walnie mi czerwona ikonke i kilka stowek nie moje? Zapali się żółta kontrolka o kształcie leżącej choinki. Oznacza to, że MUSISZ tu i teraz wybrać się w dłuższą wycieczkę z szybkością około 100 km/h. Po przejechaniu kilkudziesięciu km kontrolka zgaśnie. Oznacza to koniec problemu ze śmieciami w dpf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Okej tak wlasnie czytalem ze wysoka predkosc lub niskie obroty zeby sie zgrzal i wypalil wszystko. A z turbo w tym modelu nie ma problemu? 1.5 diesel nie zakatuje turbo? Nie za maly silnik pod taka krowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Turbina jest bardzo trwała. Generalnie z niczym nie ma problemow, poza panewkami, które można dość tanio wymienić prewencyjnie, koniecznie z pompą i paskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Nawet po lifcie nic sie nie zmienilo z tymi panewkami? Dalej jest z tym problem? Z czego to wynika? Po ilu kkm to pada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 W trasie powinienes zrobic bez problemow ok.150- 200kkm W mieście i krótkich odcinkach może to być ok.100kkm a wynika to z konstrukcji jak i zbyt dużych intewałow wymiany oleju. Mówilo się, że winę są panewki bez zamków, ale to bardziej wina smarowania (stary/zły olej, i problemy z pompą) generalnie ten typ tak już ma, szczególnie w najmocniejszych odmianach. Masa ludzi jeździ bez problemow, ale zdażają się niestety awarie. Ja dbałem a i tak nie pomogło.Ponoć winna była właśnie pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Ja mam 1.5 dci, dwa lata jazdy głównie po mieście, 64kkm i jak na razie ŻADNYCH problemów z silnikiem lub dpf. Poza tym koszty utrzymania bardzo niskie. Odnośnie mocy to wybierz się na jazdę próbną z obydwoma silnikami to będziesz miał odnośnik, u mnie qq jeździ żona i jak dla niej 1.5dci w zupełności wystarczy. Dopiero doczytałem ze mieszkasz w UK. W przypadku 1.5 masz zerowy road tax oraz niższą grupę ubezpieczeniowa. Edytowane 9 Stycznia 2018 przez kiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Okej jak szukam to te przebiegi z 14r. Maja okolo 50k mil to jeszcze pojezdzi. Czyli brac i sie nie bac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiego Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Wrzuć link, większość komisów (tych dużych oczywiście) oferuje dodatkowe pakiety gwarancyjne które warto rozważyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olimpkrk Opublikowano 10 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 http://www.v12sportsandclassics.co.uk/used-cars/7994542-nissan-qashqai-dci-n-tec-plus/ Ten ale wsumie sa tansze tez ale maja wiecej przejechane. Gwarancja 3msc moge wykupic dodatkowy rok. Plus kolejny przeglad (mot) jak cos znajda robia na ich koszt. Gwarancja AA to taka najwieksza grupa tutaj. N.tec lepiej jak tekna nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Tecnę lepsza bo na ledy mijania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.