papa_bizkit Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Tak jak w temacie. Jadąc nacisnąłem klakson - krzyknął i w tej chwili pojawiła się kontrolka ręcznego i ładowania - skoczyło napięcie ładowania na 15,6 i praktycznie tak stoi, niezależnie od obrotów. Klaksonu nie ma. Jaka procedura. Co dalej? Gdzie szukać bezpiecznika od klaksonu i co z wysokim napięciem? Jest jakiś regulator napięcia czy coś? Czy trzeba wyjmować alternator czy jak? Pozdr Paweł Dobra. Temat się rozwiązał. Jest bezpiecznik od ładowania i klaksonu. 15A. w dużej skrzynce pod maską po stronie pasażera, patrząc na skrzynkę po prawej stronie zbiór bezpieczników drugi malutki od góry. Opisany w serwisówce jako nr 30. Wymieniony i działa. Dziękuje, temat do zamknięcia. Jak coś mam w pdf książkę serwisową. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 No nie do końca. Trzeba znaleźć przyczynę. Jest szansa że Twój klakson robi zwarcie do masy. Trzeba sprawdzić przyłącze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.