chudson Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 płyn zawsze wpływa górą a wypływa dołem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Tak czytam i czytam i tak sobie myślę. Zacznij może od uzupełnienia braku płynu w ukladzie. Zimny silnik, np po nocy. Odkręć korek od chłodnicy i nalej płynu aż do krawędzi (tak aby się wylało). Zakręcasz korek. Sprawdzasz czy w zbiorniczku jest ok i już. Jezeli nie widzisz plynu w chłodnicy to masz za niski stan. Druga sprawa to jeżeli po dodaniu gazu wraca ogrzewanie to u mnie w passacie bylo tak i winny był źle wpięty parownik (dokladniej instalatorzy pomylili węże cieczy na chłodnicy oleju i płyn szedł "w drugą stronę"), po zamianie wszystko od razu wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_1986 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Płyn na odpwiednim poziomie. Test na obecność spalin w ukladzie chlodzenia to raczej.wiarygodna diagnoza więc raczej nie mam złudzeń . Witam ponownie. Samochód naprawiony. Nie było widać ewidentnie przedmuchu na uszczelce być może dlatego że był niewielki. Głowica sprawdzona ciśnieniowo, splanowana, wymienione prowadnice zaworowe, uszczelniacze i pod frezowane gniazda zaworowe, ustawione luzy zaworowe. Mechanik twierdzi że cylindry i panewki wyglądają jeszcze bardzo dobrze. Jak myślicie po takim zabiegu mogę spokojnie jeździć czy raczej myśleć o sprzedaży samochodu? I jeszcze jedno pytanie przez ile mogę nie zaglądać do luzów zaworowych jeżeli jeżdżę na LPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 proza LPG: głowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
U_Weterana Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Witam. U mnie podobe objawy. Silnik się nie dogrzewa, płyn w chłodnicy po sam korek, w zbiorniczku na max, wąż góny ciepły, dolny też,a le mniej. Na rozgrzanym silniku mogę odkręcić korek. Ogrzewanie działa. Robiłem test CO2, nie wypycha spalin ;/ po zakupie autem zrobiłem 250 km i taka szpka ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.