pulchny Opublikowano 14 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witam wszystkich ,zakupiłem ostatnio Nissana frontier XE 4wd z silnikiem 3,3 v6 <taki sam jak pathfinder r50> Po wymianie rozrządu,oleju i filtra i prejechaniu jakichś 1400 km zauwazyłem brak oleju na bagnecie dolałem 1 litr stan jest prawie max> Auto nie kopci siły nie brakuje płyn czysty,z jednej strony bagnet leci w kulki bo cza sie nameczyc zeby wskazał cokolwiek . a z 2 niemam pojecia gdzie wessało olej coś poradzicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisT Opublikowano 16 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2018 Bagnety w Pathah są wkur........ nie widać poziomu oleju, a jak się wycięgnie 2-3 raz to jest upaćkany i tez nie widać dokładnie. Pytanie czy po wymianie oleju i filtra po przejechaniu kilku km sprawdzałes poziom olej? Może poprostu rozszedł się po układzie, filtr tez ma swoję pojemność jak i reszta układu, o tym tez nie można zapominać. Jeśli nie masz nigdzie wycieków zewnętrznych to mogą być wewnętrzne, uszczelniacze na turbinie, odma, uszczelka , blok itd... Narazie nie panikuj, obserwuj, zerknij dookoła silnika turbiny itd. sprawdz poziom za następne 500-1kkm Praktycznie każdy silnik zużywa olej od 30g-100g/1000km, gorzej jest jak jego poziom na bagnecie rośnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rethempthoor Opublikowano 18 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2018 Jeździłem kiedyś Audi A6 z V6, trochę inna bajka ale te silniki lubią łykać oliwę. Raczej nic złego się nie dzieje. Ale ważne jest żeby obserwować i dolewać na bieżąco żeby zawsze był stan. Druga sprawa to dobór oleju, ja zmieniłem na Millersa i dolewałem już symbolicznie, a wcześniej na Mobilu zdecydowanie więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.