TomekX-TRAIL Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam Wszystkich! Szukam gołego słupka sprawnego qr20de, ktoś coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Zagadaj do @SNAKE 4x4 Może ma coś w temacie, choć on pewnie bardziej do terenowych, ale co zaszkodzi zapytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Dzięki wielkie, osłabiają mnie ceny z alle gro, ponad 2.5 koła za kompletny z tym ze nie mak żadnej gwarancji ze on nie jest w takim stanie jak mój...olej znika, jedyne to ciagle para leci z wydechu, wycieków nie ma wiec pewnie go jakoś przepala bo gdzie by on sie podziewal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No przepala, nie ma innego wyjścia skoro nie ma wycieków. A katy są w Twoim wozidle bo nie pamiętam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Tak, są, swego czasu wywalił błąd i wkrecilem emulator sondy i błędu bie wyrzuca, najszybciej olej ubywa hak go wysoko krece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 Czyli kwestia czasu aż się zapchają i straci moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 22 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No to jestem pocieszany coraz bardziej...chciałem sprzedać i iść w slady terrano...ale ile ja wezme jak silnik do remontu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2018 No nic nie poradzisz, takie życie. Pozostało znaleźć słupek, wstawić i jeździć do końca i jeden dzień dłużej Rocznik z tego co pamiętam już starawy więc cudów nie weźmiesz w takim stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 23 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Z Terrano będzie jeszcze gorzej. Jest starszej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 23 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2018 Trudno...nigdzie nie ma słupka...będę na wiosnę remont robił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Chyba to lepsze rozwiązanie - będziesz miał pewność a nie loterię... Zawsze możesz remont rozbić na 2 etapy - góra / dół. Sprawdzałeś czy trzyma ciśnienie? Jeśli tak, to najpierw zrób głowicę tzn uszczelniacze zaworowe. Są magicy co potrafią wymienić bez ściągania głowicy (nie wiem jak w tym silniku). to by zaoszczędziło trochę kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) Chyba to lepsze rozwiązanie - będziesz miał pewność a nie loterię... Jaka loteria?przy zakupie gołego słupka ,nie ma loterii bo dokladnie widać wszystko jak na talerzu -tym bardziej kiedy jeszcze weżmiemy na ogledziny ze soba średnicówkę.. A co do remontu to jest wlasnie loteria,bo koszt wykonania prawidłowego szlifu przez fachowca na porzadnej maszynie a nie kilkudziesięcioletniej z demobilu (takie najczesciej sa w uzyciu u pseudo fachowców) odpowiednio kosztuje. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 A co w używanym silniku widać jak na talerzu? Oprócz śladu wycieków chyba nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 A co w używanym silniku widać jak na talerzu? Oprócz śladu wycieków chyba nic więcej. Wątek jest o zakupie golego słupka czyli samego bloku silnika a nie całego silnika Kolego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Słupek to silnik bez osprzętu Kolego szanowny https://www.olx.pl/motoryzacja/q-slupek-silnika/ Sam blok to inna sprawa. Jak słupek ciężko dostać to sam blok tym bardziej. Dziś nikt nie rozbiera używanych silników i sprzedaje na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 A nie zgodze sie z Toba. Handlarzom bardziej oplaca sie rozbierac silniki i sprzedawac na cześci niz całe z osprzetem. Jest bardzo duzo ogłoszeń z oferta sprzedazy samego słupka czyli inaczej samego bloku silnika czy korpusu. A kiedy ktos kupuje sam slupek to nie ma własnie zadnej loterii bo stan gładzi cylindrów jest widoczny i majac jeszcze ze soba przyrzady pomiarowe(np.wlasnie srednicowkę)mozna dokładnie wiedziec co sie kupuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Niech będzie Twoje na wierzchu Dodam tylko że jak kupi blok nie spełniający "wymiarów" to też musi zrobić szlif i koło się zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Niech będzie Twoje na wierzchu Dodam tylko że jak kupi blok nie spełniający "wymiarów" to też musi zrobić szlif i koło się zamyka. Zakładam ,ze jak ktos kupuje goły słupek/blok/korpus silnika to nie jest osoba niewidomą i ma przynajmniej minimum .wiedzy na co zwrócić uwagę i przynajmniej wzrokowo(jak nie posiada narzedzi pomiarowych ze sobą)potrafi odróznić czy gładź cylindrów nie jest uszkodzona ,porysowana czy po prostu zużyta.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Zapewne tak będzie jak piszesz, czyli kupi blok na OLX czy Allegro i w domu sprawdzi wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekX-TRAIL Opublikowano 24 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Spokojnie, bez nerwów, jesteśmy aby sobie pomagać Dowiem się, ile sam remont głowicy, na zimno mial ok 11 ciśnienia na tlokach wiec to chyba nie tragedia tym bardziej że po równo na każdym, zrobię sama głowicę, a jak nie pomoże to dół na wiosnę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 (edytowane) Zapewne tak będzie jak piszesz, czyli kupi blok na OLX czy Allegro i w domu sprawdzi wszystko. Tu jest problem .Sam czesto kupuje czesci uzywane wysyłkowo. Ale kiedy co do stanu technicznego mogą byc wątpliwości ZAWSZE wymagam gwarancji rozruchowej. Jak ktos mi jej nie da-nie kupuje. Co najwyzej moge stracic tylko na kosztach wysyłki. p.s. Nie ma żadnych nerwów-dyskusja jest po to aby sobie pomagać. Edytowane 24 Stycznia 2018 przez piotrek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Ha... jeśli trzyma ciśnienie to pół biedy. Znaczy, że cylindry i pierścienie nie są tragiczne. Dalej podtrzymuję swoje zdanie - wymień uszczelniacze zaworowe - to przez nie bierze olej. To nie jest kaplica. Uszczelniacz to koszt od 3 do 10zł za szt, masz ich 16. Jeśli nie trzeba ściągać głowicy to spokojnie w 500 się zmieścisz z robotą a może się okazać, że przestanie brać olej. ps Tak jak pisze Thunder - tak i ja się spotkałem, że słupek to goły silnik bez osprzętu (typu pompa, typu wtryski itp) a blok to blok czyli kawałek metalu z dziurami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Nie ma żadnych nerwów-dyskusja jest po to aby sobie pomagać. Pewnie że nie ma nerwów, a nazewnictwo można sobie wyjaśnić. To tyle Tomek, zrób jak Bartezm pisze i zobaczysz. Jak zdejmiesz głowicę to wszystko się odkryje i pomierzysz średnicę cylindrów. Inaczej to gdybanie i wróżenie z fusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 24 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2018 Kto będzie się tak bawił ? Jak okaże się że cylindry są do dooopy to nic z tej roboty Filmik ciekawy, jak praca chirurga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.