fonir Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam. Chcę się upewnić . Jaki mamy rozstaw szpilek i otwór centrujący ? Czy dobrze się rozeznałem ? Otwór - 66mm. 5x114,5 Chcę sprzedać lub zamienić na 16-ki moje piękne (☺) felgi (18''). Kupiłem je razem z samochodem a szkoda mi je taplać w błocie na rybach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zienek75 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Masz rację, dokładnie takie rozmiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Dzięki! Okazuje aię ,że teraz tylko my wiedzieliśmy o tym ☺☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 (edytowane) jest o tym wątek, sorry...nawet dwa, w tym ten: X-TRAIL opony zimowe + felgi Edytowane 3 Lutego 2018 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 4 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 sorry ale podałeś wątek o T31... U nas otwór centryczny to -66mm. Mogę tanio kupić felgi z oponami od Mazdy z otworem - 67mm. Czy to ma znaczenie ? Musi być koniecznie te -66mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Dobrze jest aby otwór się zgarzał Zobacz czy są pierścienie centrujące w takim rozmiarze to będziesz miał problem z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Znam się na suwmiarce ale tu nic mi się nie zgadza . Jaki mam w takim razie wedle tego przyrządu rozstaw szpilek ? Ma być podobno -114,5 Czy pod uwagę trzeba brać - na czerwono zaznaczyłem (atriałka się pokrywa ) 7 Czy ta miarka jest do bani ? Na feldze jest też wybite ET 30 a niżej 40-ci. (???) Edytowane 18 Lutego 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Felgi muszą być oryginalne. Ewentualnie z identycznymi rozmiarami. Nie tylko one sa ważne. Jeszcze wytrzymałość felgi na obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 yyy eee ale pytam się jak rozczytywać tą miarkę . Felga ściągnięta z mojego X-traila. Co to za różnica czy oryginalna czy nie jeśli ma ten sam rozstaw szpilek ...☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Rozstaw szpilek jest to średnica okręgu na jakim się szpilki znajdują. Gdyby była parzysta liczba szpilek to rozstaw byś zmierzył pomiędzy przeciwnymi szpilkami (najdalszymi od siebie) W naszym przypadku zmierz odległość szpilki od osi felgi i pomnóż przez dwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 różnica jest w ciężarze i przeznaczeniu auta. Możesz mieć małe auto osobowe z tymi samymi wartościami felg ale ich wytrzymałość będzie różna. X-trail jest ciężki i jeździ w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Tak myślę ,że se chyba żarty robicie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Według twojej suwmiarki wychodzi że masz rozmiar 5x115 lub nawet wiecej, więc albo źle dokonałeś pomiaru, albo przyrząd jest do bani, albo masz nieoryginalne felgi z jakiegoś amerykańca Rozstaw szpilek powinien być 5x114,3 mm Otwór centrujący powinien wynosić 66,1 mm Zakładam, że to nie są felgi z jakiegoś amerykańca z za dużym otworem centrującym, które są wciśnięte na śruby i w ogóle nie trzymają się na otworze centralnym tylko na samych szpilkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 (edytowane) Przecież napisałem ,że to felgi z mojego X-traila . Nie oryginalne ale jeżdziłem na tych kołach. Otwór to 66,1. Letnie koła aluminiowe. Dlatego dziwię się tym odczytem z suwmiarki. Przyszła właśnie z Chin i myślę że to jakiś bubel. Może nalepka zła ? Edytowane 18 Lutego 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 18 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 ... Przyszła właśnie z Chin i myślę że to jakiś bubel. ... No i wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 18 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2018 Dałem chyba 13 zł. a n nas takie same nawet kilkadziesiąt zł. sprzedają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Pisałeś o felgach z mazdy oraz felgach chińskich jak mniemam, na których jeździłeś: musisz sprawdzić nie tylko rozstawy i otwór centr lub odsadzenie sprawdź jeszcze to: http://www.felgi.pl/artykul/nosnosc-felg może się okazać, że wszystko pasuje a felga się krzywi po kilku tygodniach. Dlaczego? no właśnie. Nośność. Przerabiane z felgami stal od primery. Pasowały ale w terenie nie dały rady. Edytowane 19 Lutego 2018 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strus251 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 przy pięciu śrubach, inaczej się mierzy: https://www.google.com/search?q=jak+zmierzy%C4%87+rozstaw+%C5%9Brub&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjLkYfbhLLZAhVHKlAKHbm7D4sQ_AUICigB&biw=1366&bih=647 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieszek Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Witam, Ja dzisiaj odkryłem problem bicia kół i drgania całego auta podczas jazdy.Mianowicie zakupiłem felgi stalowe w rozmiarze 5X114,3 16 tki et 42 (Oryginalnie X ma et40) i tu szkopuł sprzedawca zapewniał w ogłoszeniu ,że osadzenie to 66,1 czyli takie jakie być powinno.Niestety po wymianie felg i opon na BFG A/T KO2 215/70/16 samochodem po drodze zaczęło "trzepać" ale nie od razu tylko po 1msc.Okazało się,że otwór zamiast 66,1 ma 67,1 i przez to kola skaczą.Dziś zamówiłem pierścienie centrujące (niby do stalówek nie powinno się dawać) jak założę to napiszę jaka jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 No tak . Tak czytam to wszystko i chyba myślę ,że kupię oryginały felgi od X-traila . Z tymi "pasującymi " to różnie może być chyba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) pojedynki od 100-150 komplety od 400 w górę. Nie martw się łuszczącym lakierem - to norma. Wada fabryczna Były dwa modele. ramiona obłe (przedlifowe) i proste (poliftowe). Oba modele pasują. Edytowane 19 Lutego 2018 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fonir Opublikowano 19 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) Mam na oku takie komplety od 900 do 1300 zł jak nówki. Ale są też i za 500. takie byle jakie. Czekam aż ludziska wyjmą na sprzedaż z letnimi opona bo dziś wiadomo zima sroga ☺ Edytowane 19 Lutego 2018 przez fonir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) nie ma nówek, tylko po lakierowaniu. I teraz czy brać lakierowane czy złuszczone? moim zdaniem: złuszczone ale proste. I samemu lakierować. Edytowane 19 Lutego 2018 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.