Speed390 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Witam Wszystkich jestem tu nowy. Proszę o wyrozumiałość. Auto Nissan Terrano II R20 2.7 TDI. Problem: Nissan Jest po wymianie pompy wtryskowej, na starej pompie jeździł bo jeździł rozpędzenie się do 100 to nie lada wyczyn był.. otóż na drugiej pompie jest to samo a przy tym Falują obroty na biegu jałowym tzn tak jak by chodził na 3 cylindry aż gałka od biegów drży i cała karoseria.. obroty utrzymują się w zakresie 700/800 rpm po delikatym dodaniu gazu auto się wkręca z jednym szarpnieciem(zakuleniem) silnika nawet do 5000 rpm. Czyszczony był czujnik położenia wału. Wymieniony Przepływomierz na Nowy ( instalacja BOSCH) regenerowane wtryski wszystkie 4. i na końcu zmieniona pompa paliwa bez rezultatów. Auto odpala od strzału. Błędy jakie Tyranek ma to 12 i 13. czujnik temperatury i przepływomierz. lecz na starym przepływomierzu jak i na nowym Sprawdzenie przepływomierza konczy się na 1V na jałowym i po dodaniu gazu. Silnik nie posiada EGR. Może ma ktoś schemat Jak powinien być ustawiony rozrząd na kołach? nie mam już siły i kończą mi się pieniążki na ten samochód.. regulowane również były zawory. czyszczony również był nastawnik HDK rozruszany pierscień w pompie szczelnośc układu paliwowego sprawdzana nawet bezpośrednio z bańki podłączony ciągle to samo się dzieje turbo się włącza bo słychać jest. wymieniane wszystkie sparciałe przewody gumowe, filtry, siateczki na srubie dopływu paliwa. dziś jeszcze do tego przestał działać pedał gazu. Auto odpala jednak zero reakcji na wciśnięcie pedału gazu czyli 800 rpm wciskam gaz i jest 800 rpm... POMOCY. Pedał gazu sprawdzał wczesniej elektryk i były zimne luty wieć poprawił i wszystko działało do dziś.. Kostka Stacyjki Również wymieniona.. Paliwo i zbiornik czysciutkie.. Mixol Dolany do Paliwa.. Przeczytałem całe Manuale Terrano i wszystkie fora lecz nie potrafie znaleść odpowiedzi.. dziękuję za zainteresowanie tematem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 A sprawdzałeś wtryskiwacz sterujący? Czy tyrek kopci niepokojąco z rury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Tak z ciekawości. Jak go sprawdzić? Jakie są objawy jego niesprawności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferguson Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Jak odłączysz przewód od tego wtryskiwacza i będzie to samo, to masz odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek34 Opublikowano 4 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2018 Kolego a przy wymianie pompy ustawiłeś koła zębate na znaki a czy ustawiłeś początek tłoczenia pompy wtryskowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal1990 Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Tutaj masz link do rozrząd z autodatyhttp://pokazywarka.pl/ite3cc/Jeżeli masz komputer BOSCH z końcówką 550 to podam Ci piny do sprawdzenia. Jednak nie rozumiem dlaczego w zregenerowanej pompie ruszaliści nastawnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Podłącze się pod temat... Od kilku dni po odpaleniu silnika (zimny silnik) są obroty ok 1000-1200 i auto nie schodzi z tych obrotów, może czasem zejdzie do normalnej wartości ok 600-700. Czasem również zapali się Check Engine podczas jazdy i cała moc ucieka, wtedy trzeba zatrzymać i zgasić silnik aby móc jechać normalnie. Pacjent T II, rok 2000 silnik 2,7 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.