equinoxe Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam, mam prośbę do posiadaczy Pulsara - możecie sprawdzić czy po skręcie kierownica samoczynnie wraca do jazdy na wprost? U mnie z lewoskrętu niby wraca, ale z prawoskrętu już jakby nie, zostaje dobre kilkanaście stopni do punktu zero. Mam też wrażenie, że lewoskręt wymaga większej siły w kręceniu kierownicą a prawy mniejszej. Nie zwracałem za bardzo uwagi na to wcześniej, ale też myślę, że jakby tak było od początku to zwróciło by to moją uwagę, skoro teraz zwróciło. Auto w międzyczasie miało ustawianą geometrię w ASO, jedzie prosto, nie myszkuje itp - tylko właśnie to co opisuję wyżej. Stąd prośba i z góry dzięki. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam, mam prośbę do posiadaczy Pulsara - możecie sprawdzić czy po skręcie kierownica samoczynnie wraca do jazdy na wprost? U mnie z lewoskrętu niby wraca, ale z prawoskrętu już jakby nie, zostaje dobre kilkanaście stopni do punktu zero. Mam też wrażenie, że lewoskręt wymaga większej siły w kręceniu kierownicą a lewy mniejszej. Nie zwracałem za bardzo uwagi na to wcześniej, ale też myślę, że jakby tak było od początku to zwróciło by to moją uwagę, skoro teraz zwróciło. Auto w międzyczasie miało ustawianą geometrię w ASO, jedzie prosto, nie myszkuje itp - tylko właśnie to co opisuję wyżej. Stąd prośba i z góry dzięki. Pzdr. U mnie chyba wraca tak samo, ale jutro sprawdzę jeszcze dokładnie. Nie wiem jak jest w Nysce, ale w Fiatach takie objawy mogły swiadczyć o co najmniej źle skalibrowanym systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam, mam prośbę do posiadaczy Pulsara - możecie sprawdzić czy po skręcie kierownica samoczynnie wraca do jazdy na wprost? U mnie z lewoskrętu niby wraca, ale z prawoskrętu już jakby nie, zostaje dobre kilkanaście stopni do punktu zero. Mam też wrażenie, że lewoskręt wymaga większej siły w kręceniu kierownicą a prawy mniejszej. Nie zwracałem za bardzo uwagi na to wcześniej, ale też myślę, że jakby tak było od początku to zwróciło by to moją uwagę, skoro teraz zwróciło. Auto w międzyczasie miało ustawianą geometrię w ASO, jedzie prosto, nie myszkuje itp - tylko właśnie to co opisuję wyżej. Stąd prośba i z góry dzięki. Pzdr. Podobnie miałem lata temu po wymianie maglownicy w Vectrze, dodatkowo dyletanci źle ją założyli i w jedną ze stron, miałem połowę obrotu więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.