zuchos Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Mam taki problem z moim x-trailem, już kolejny raz jeżdżąc długo na rezerwie pojechałem zatankować go do pełna (wg, wskazań bak ma 65l) pistolet odbił mi przy 35 litrach, poczekałem trochę aż opadnie poziom ropy, ale bez skutku. Miał ktoś taki problem? Może to być wina pływaka czy znalazłem złe wskazania na temat pojemności baku. 2.0 dci 2007 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 podobno* w naszych zbornikach paliwa sa dwie komory i pompa mechaniczna zasilana elektrycznie ktora wyrownuje poziomy wprowadzonego ON, moze zadzialo sie cos z ta pompa i paliwo zalega w pierwszej uniemozliwiajac napelnienie na full BTW glupie ze nie zbudowano go na zasadzie naczyn polaczonych tylko wprowadzono dodatkowy element wyrownujacy poziomy drugie co mi przychodzi do glowy to moze cos z kroccem odpowietrzajacym * napisalem podobno bo osobiscie nie przerabialem ale zdaje sie ze wyczytalem to na naszym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 sprawdź jak wygląda zbiornik bo może miałeś problem z korkiem(odpowietrzeniem) i pompa zassała i go pogięła kiedyś naprawiałem taki w fieście, zassany, że mieściło się raptem 10-15L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Zbiornik ma dwie komory. Jeśli pompka lub pływak w drugiej grodzi ma awarię, to wygląda to tak jakby zbiornik się skurczył Jest temat o tym na forum. Może Grześ znajdzie, bo u mnie brak czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Może poprzedni właściciel wykorzystywał samochód do przemytu. Pół baku paliwko, a w drugiej połówce ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Przelewowo, czyli na zasadzie naczyń połączonych działa tylko napełnianie zbiornika. Rura wlewowa podłączona jest do jednej komory a rura odpowietrzająca do drugiej. Co do zasilania paliwem to nie chcę się wypowiadać bo nie wiem jak to jest w T31 Ale jeszcze może warto zajrzeć tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/107999-t31-czujnik-poziomu-paliwa/ oraz tu: FL.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szamik Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Ja po zakupie samochodu miałem podobnie. Niby pusty rezerwa świeci a przez 4 tankowania wlałem max 40. Już to miałem rozbierać i jak ręką. Samo przeszło. Do tej pory nie wiem co to było. A sporo się odczytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.