lukskajwoker Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Micra 1.4, 2004r, 90tys (krajowy). W samochodzie jest błąd P1171. Auto ładnie pali, jednak obroty falują. Czasem mniej czasem więcej. Kontrolka check się pali. Po wygaszeniu pojawia się ponownie. Błąd wg serwisówki tyczy układu dolotowego. Wymieniony został kolektor ssący, puszka filtra, nowe uszczelki. Przewody podciśnieniowe nie wyglądają na uszkodzone. Sprawdzone zostało na kilku przepustnicach, map sensorach i zaworach podciśnieniowych. Auto nie przechodzi adaptacji przepustnicy - sprawdzone na Conzulcie i Nissan Diag Scan. Sprawdzono prąd ładowania - oscyluje w okolicy 13.5V Na Conzulcie pokazuje dodatkowo wypadanie zapłonów - wogóle strasznie skaczą te wartości. Fachowiec nie potrafił też ustawić tych zapłonów - Conzult nie dawał rady. Diagnosta obstawia rozrząd - rozciągnięty lub coś w tym guście. Jednak z tego co czytam na necie to najczęściej przy rozrządzie wyskakują błędy synchronizacji czujników. U mnie nic takiego nie ma. Znalazłem filmik na YT - w komentarzach ktoś pisze, że miał coś podobnego i pomogła wymiana zaworu (sensora) zmiennych faz rozrządu (tak zrozumiałem). Chciałbym ostatecznie rozstrzygnąć czy to rozrząd czy nie. Co radzicie jeszcze sprawdzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Wiązka czujnika położenia przepustnicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukskajwoker Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 no właśnie tego nie sprawdzałem, mówi o tym serwisówka również. jest opisana procedura, być może dziś zrobię - choć nigdzie na necie nie spotkałem się z problemem wiązki. (w razie jakby ktoś chciał serwisówki to tutaj za free, w porządnym wydaniu - http://jdmfsm.info/Auto/Japan/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnbldz Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Mam własnie to samo że na wolnych obrotach szaleją zwłaszcza jak jest rozgrzany... czytałem coś że może własnie ten czujnik położenia wałka rozrządu albo siniczek krokowy ? też mi wyskakuje p1171 i co jakiś czas p0300 czyli wypadanie zapłonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukskajwoker Opublikowano 17 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 no i właśnie dziś wyskoczył raz P0300. wymieniłem ten zawór faz rozrządu, nic to nie zmieniło. stary zawór po wyjęciu rusza się względem mocowania, ewidentnie to jego wada. ale nowy (używany) nic nie zmienił. dnbldz - wysłałem Ci priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.