Gość jarkk Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Szukam alusków do swojej Primerki. Wypatrzyłem coś takiego: http://www.alufelgi.net/index.php?products...&prod_id=13 lub http://www.alufelgi.net/index.php?products...&prod_id=16 Co wy na to? Ceny spoko Słyszał ktoś o tej firmie? Jak większość z Was ma u siebie 14" czy 15" i jakie opony do tego żeby ni waliło zawieszeniem zabardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 te 5cio ramienne wygladaja naprawde niezle, mozesz spokojnie wsadzac 205/50/16, nie ma z tym zadnego problemu. jak 15" to z oponami 195/60 lub 185/65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawczynski Marcin Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Bierz te Drugie za***iście wyglądają 8) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Ja bym bral numer 2. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 ja tez te drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Mi też te drugie. Ale co to za producent Hijoin? Nie słyszałem o nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Szczerze mówiąc mi podobają się i jedne i drugie... Jesli musiałbym coś wybrać to chyba też nr 2. Może to szczegół ale wyglądają na takie, które będą łatwiejsze w utrzymaniu czystości :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 zdecydowanie wariant pierwszy!!! super!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 tylko drugie!! :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 drugie albo moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duce Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Zdecydowanie dwójeczka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Widze że większość za 2, ale co z rozmiarem. Nie wiem jak się będzie jeździć na 15" czy nie lepiej standardowo 14", w końcu mam tylko 1.6 a to za dużo mocy nie ma. Wiem, że można zrobić np. 195/50/15 i będzie chyba to samo co 185/60/14 ale juz teraz przy standardowych blaszankach dość dużo robiłem przy zawieszeniu, a nie chciałbym aby wymiana na 15" spowodowała że będe robił przy zawiasie 2 x częściej.? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 zalezy jak jezdzisz...na 14` na ostro pokonywanych zakretach opona po prostu bedzie Ci sie zawijac na alu. Poza tym wyglad...alu straci swoj efekt jesli zalozony bedzie na niej ponton o profilu 60. Tez mam GA16... i smigam na 15` i mysle teraz nad 16`stkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristobal Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Obowiązkowo 15". W Primerach od końca 1997r już standardowo wstawiane były 15. Na pewno samochód zyska na wyglądzie jak wstawisz większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość k11 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Słyszał ktoś o tej firmie? Od momentu, kiedy zamówiłem u nich cztery nowe Dunlopy SP01, a oni, po długich bólach i cierpieniach, sprowadzili mi aż dwie dwuletnie opony twierdząc że to wszystko co się dało zrobić bo to produkt pod koniec swego życia, nie mam zamiaru z nimi nawet muchy w kiblu ubić, a co dopiero rozprawiać o interesach... Co i Tobie polecam. r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 http://www.motoricus.pl/felgi/index.php?context=motoricus Fajnie sobie tam można poprzymierzać różne felgi w różnych rozmiarach do konkretnego autka w konkretnym kolorze. Czasem felga sama pięknie wygląda, a do danego samochodu może zupełnie nie pasować. Trochę mały wybór tam jest tych felg, ale ogólnie trendy i kształty raczej te popularne są. Jakieś podobne do tych swoich upatrzonych tam chyba znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Dzieki jurgenik, jak narazie k11 odwiódł mnie od zakupu u nich. Ale za alu rozglądam się nadal. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Odgrzebuje zapytanie. Sytuacja wygląda następująco; mogę mieć załatwione jedynie z ofert Alessio i tylko 14", spośród dostępnych wybrałem 3 wzory. 1 i 2 fotka to alu z serii prestige w kolorze (albo to nazwa jakiejś powłoki) brimetal, 3 fotka to alu z serii standard, kolor ( :?: ) silver. Czy ktoś widział te aluski na żywca :?: Ta pierwsza ma jak dla mnie najładniejszy lakier (ale gustuje w 5 ramiennych), ale znowu różni się od drugiej a przecież to ta sama seria i typ lakieru. :shock: :?: Liczy się każda sugestia, bo wiosna tuz tuż. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 15' wariant drugi bez dwoch zdan! (no chyba ze mozesz zaszalec i wziac 16' - prezentowalyby sie jeszcze o niebo lepiej!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość duce Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Jak dla mnie 1. Napisales, ze mozesz wziasc tylko 14" a w tym rozmiarze (wg. mnie) 2 i 3 beda wygladaly za bardzo topornie... znaczy sie masywnie, ociężale <- cos w tym stylu A 1 bedzie wygladala na lekka a primerka na szybka :twisted: A poza tym, felgi, w ktorych ramiona poprowadzone sa do samego rantu a same maja lekka konstrukcje wygladaja jakby byly o cal wieksze - przynajmniej mi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 A poza tym, felgi, w ktorych ramiona poprowadzone sa do samego rantu a same maja lekka konstrukcje wygladaja jakby byly o cal wieksze - przynajmniej mi Ciekawe i daje mi dużo do myslenia. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 po pierssze..jesli niemasz nic zrobione w aucie... a to wnioskuje z foto w podpisie, to tylko nr 1 nr 2,3 sa za ladne do seryjnego wozu... co do rozmiaru.... jak masz kupowac felge 14 cali to lepiej zostan na szpaandeklach bo efekt bedzie taki sam... twoje pytanie powinno brzmiec "15 czy 16" ale jako ze to seria to 15 bedzie akurat, do tego 185/55 i niebedzie nawet tk duzego przeswitu w nadkolu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 po pierssze..jesli niemasz nic zrobione w aucie...a to wnioskuje z foto w podpisie, to tylko nr 1 nr 2,3 sa za ladne do seryjnego wozu... Dokładnie nic nie było dłubane, bo nie takie było założenie kupując auto. A czym się różni wóz seryjny od nieseryjnego w wyglądzie zewnetrznym :?: może oprócz niższego zawiasu i większego wydechu (jak dla mnie). A to nie jest kryterium wyboru. co do rozmiaru....jak masz kupowac felge 14 cali to lepiej zostan na szpaandeklach bo efekt bedzie taki sam... twoje pytanie powinno brzmiec "15 czy 16" ale jako ze to seria to 15 bedzie akurat, do tego 185/55 i niebedzie nawet tk duzego przeswitu w nadkolu pzdr Alu kupuje nie tylko po to żeby auto wyglądało lepiej i kilku innych powodów 8) , ale głownie ze wzgl, że mogę je mieć za cene prawie 3 krotnie mniejszą niż w sklepie , ale jedyny warunek to właśnie wymiar ......14" Pzd :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 [ A czym się różni wóz seryjny od nieseryjnego w wyglądzie zewnetrznym :?: może oprócz niższego zawiasu i większego wydechu (jak dla mnie). A to nie jest kryterium wyboru. : no to kup sobie okulary i porozgladaj sie na ulicy troche... bo nawet w nowym saczu jest kilka ladnie zrobuionych aut... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.