bambooniga Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Wymienione świece, filtr powietrza i zalany do pełna bezyną Shell V-power Racing 100. Mimo to przy odpalaniu na chwilę osiąga obroty ok. 1000, po czym spada do 0, co powoduje gaśnięcie silnika. Załączam filmik z oględzin przepustnicy - nie wygląda na zabrudzoną. Doraźnie pomaga dodawanie gazu przy odpalaniu, ale czasami nawet to nie skutkuje. Mieliście tak u siebie? http://piotripawel.nazwa.pl/przepu.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 silniczek krokowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 23 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 U w tej almerze jest silnik krokowy przy przepustnicy? Można jakoś go sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mintaka Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Jeśli jest to on może takie cyrki robić. Popatrz na inne almery , dowiedz się, zadaj sobie trochę trudu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 A masz na myśli silniczek krokowy przy przepustnicy (zobacz zdjęcie) czy inny? https://ibb.co/cdSB5x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambooniga Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Teraz doszło też gaśniecie na biegu jałowym na skrzyżowaniu i czasami falujące obroty podczas jazdy w trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.